2008年4月8日 星期二

horton hears a who (eng version) - 大象亞鈍救細界



mar 23, 08來看

故事講述大象亞鈍在森林中聽到1把微弱的呼救聲,它發現聲音來自1粒在空氣中飄浮著的細小塵粒,原來塵粒裡住著1群小生物。大象亞鈍不理其他動物的恥笑,它決定拼死也要拯救新"細"界。



後記

我睇戲個耐性都唔少,但對呢齣,個人覺得內容無高潮/驚喜位,比較悶,曾有d衝動想走。但見到都>3/4咯,咪睇埋佢囉。我都有留意其他小朋友嘅反應,喺無嘜,咁即喺連小朋友個投入感同吸引度好1般。令我醒1醒喺最尾大團圓結局,主要嘅角色走走哋音咁唱咗reo speedwagon嘅can't fight this feeling,應該改咗d歌詞

但個動畫就畫得幾靚。另外此片都有message,就喺做覺得正確嘅事,就算遇到挫折都唔屈服

5 則留言:

  1. 其實我睇過佢嘅幾張畫面,都已經冇乜興趣,又好奇怪,我每次望D卡通片嘅畫頭,就知好唔好睇,呢套係其中一套。

    回覆刪除
  2. 一套兒童片可以咁差法,都認真趕客

    回覆刪除
  3. 咁偉大既舉動,好少做喎 同埋你都講到咁,就認真咪搞啦 不如你今個禮拜試下去睇rambo

    回覆刪除
  4. 龍哥o個套一定會去睇 但警察樂隊來訪時你會唔會睇呀

    回覆刪除
  5. 只可以講的是 千祈咪去睇fool's gold

    回覆刪除