2008年4月21日 星期一

step up 2 the street - 舞出真我2



apr 05, 08來看

andie(briana evigan飾)喺上1集tyler(channing tatum飾)個妹,因為終日同1班擾民嘅street dancer - 410排舞,攪行為藝術,不理學業,監護人(已故母親之好友)迫佢去德州跟andie個姨住。

但幸得佢亞哥出面幫佢爭取考入學試,因為總監個細佬chase(robert hoffman飾)協助下,成功入咗馬里蘭藝術學院msa。不過為咗番學,佢缺席咗好多次410嘅練舞時間,最後被隊友知道入咗msa後,就被逐出410

andie並未忘記自己在地下街舞團的夢想,萬人迷chase夥同佢+其他校友自組舞團,參加市內最盛大的the streets街舞比賽。最後當然喺跳出咗好出色嘅1場舞啦

後記

熱愛跳舞片嘅我點會錯失呢套片鴉,何況我已經睇咗第1集,第2集當然要捧場啦

今次跳嘅喺street dance,喺全team(7-8人)嘅合作,所以1齊跳嘅陣容1定有睇頭。1開始就已經嚟1幕地鐵street dance,利用車上嘅扶手bar,坐椅咁,就算散水都好有動感。除此之外,本片仲有好幾幕好精彩嘅大型跳舞場面,好似410喺地下舞場跳贏chase班新組合,最尾410同有andie1齊跳嘅嗰2場

其實編舞嗰個人應記好大功勞因為濕晒身同踢起水花咁跳嘅效果更有動感同勁度,好聰明,睇到你熱血沸騰,情緒高漲,個心都跟住跳埋1份

當然個故事同個演技就1定唔喺本片個重心。上網check過此片嘅男女主角真喺跳得之人,無用到替身。反而第1集個男主角channing嘅個人profile並無寫過佢好跳舞/跳舞出身,+上見到套片佢有個替身,所以真喺唔知第1集有幾多由佢真人跳

如果以整體跳舞場面嘅賞心性嚟計,呢集會比第1隻出色,而個男主角個人亦都鍾意呢個多d(但個人solo嘅話,個人鍾意第1集channing/替身嘅舞技) 。但由個故事性嚟講,就第1集有多d驚喜

但如果以同類型跳舞片嘅soundtrack d歌嚟計,我就喜歡take the lead因有我最鍾意嘅latin+hip hop

2 則留言:

  1. 即係睇技術就睇呢集

    回覆刪除
  2. 嘩,寫得好詳細喎,我真係無留意第一集既男主角有用替身,咁都俾你見到,真係利害呀。

    回覆刪除