2007年10月31日 星期三

高eq/ 斷正

有日坐小巴,坐我前面有個男仔,應該唔過25嵗,明顯跟電話中的友人(估喺其女友)有點argue,而個男仔亦把聲線壓低,唔覺意聽到以下的對話。



男仔 (語帶monk睜,有d火氣,sorry唔知正字點寫,請見諒) : "你講咗咁耐...............你講夠未呀?..................你鬧夠未呀?"

男仔停頓咗,因另1邊廂在發言,只聽到聲浪有番咁上下,但當然聽唔到講咩啦, 我諗住會有1番激辯, 點知

男仔 (語帶死狗) : "咁你繼續啦 (意思個人理解應是繼續鬧).............."

男仔無講嘢,繼續聽...........



我心諗,個男仔只聽咗友人唔夠1分鐘嘅訓話,可以由有d火驟變死狗,唔喺高eq就喺有痛腳比對方捉住,真是耐人尋味.................頭頂突然多咗2個8字添

1 則留言:

  1. 也可能係個男仔好愛個女仔,呢d野,一個願打,一個願挨!

    回覆刪除