2007年10月8日 星期一

麗嘉酒店咖啡閣@中環 - 又始又終,美好回憶 (closed)

closed

麗嘉酒店咖啡閣

地址 : 中環干諾道中3號麗嘉酒店
電話 : 2877-6666
消費 : $475/ head
整體評價 : excellent

因為唔想坐樓上,故book咗個多月,先可以今天來試個brunch buffet

食物種類/款式唔多,大致分成

1) 冷盤
-有芝士拼盤(4-5款),自助沙律 (6款dressing),cold cut (2款)
-這些全部無食到因要留肚食第d嘢

2) 前菜
-是我第1個focus
i)beef tarter
-自成個獨立細table
-人1世物1世,2人共食1個portion (其實唔大)
-附近有好多細jar配料比你撈埋食,有蒜蓉,洋蔥粒,蔥粒,黑醋,蛋黃醬,油 .....
-牛肉嫩,ok

ii)goose liver terrine
-呈淺肉色,帶有淺黃色的估喺脂肪的物體
-好有肝味,甘香,多食就會膩
-不錯

iii)spanish iberico ham
-竟然見到有個board介紹這個火腿 (好似hmv咁介紹現在播放的歌咁),好明顯是正貨
-肉呈深紅色,唔多亮澤,望落好似有d乾添
-配以哈密瓜片,新鮮無花果,西式黃牙白片 ....
-肉是好有香味,密度高,鹹度適中,包住哈密瓜食,我1貫的favorite

iv)sesame tuna slice
-無食到

v)baltik salmon
-據說這品種是煙三文魚的貴價貨
-好滑身,肉質明顯比平時食到的黏口,密度高
-友人說是很rich三文魚味
-有紫洋蔥片同capers配料比你揀

3) 海鮮
-另1重點
i)oyster
-預先開好1部份
-今天有3款 -pacific oyster, irish rock同coffin bay
-因個人喜歡食海水味重的,故個staff介紹coffin bay
-每款都有試,共食咗5隻 (平時只食2隻); 友人食咗17隻,1致認同coffin bay好d
-全部好新鮮,好鮮甜,不過有些少蠔殼碎跌咗喺d肉,友人試到有1隻近乎變壞,失策

ii)alaska king crab leg
-大隻兼好肉,結實,有海水的鹹味,更加可帶起鮮味
-very good

iii)steam wild prawn
-是大蝦size
-有質素,比起平時buffet食到的有鮮味,不過比唔上長腳蟹的鮮
-食咗3隻 (平時唔會食)

iv)yabbies
-好肉

v)mussel
-唔知點解無食到

4) 日式
-1個比較細的獨立counter
-有壽司,刺身,材料圍繞住三文魚,甜蝦,帶子,鮑魚片,油甘魚(估)
-無試到

5) 熱盤
-有5-6款,湯,蒸石斑,炒飯,羊,咖喱x,牛扒 (專人切嗰隻)
-全部無食到

6) 主菜 (3選1)
-羊架,海南雞飯,三文魚
-我選海南雞,友人選羊架
-友人說這裡的海南雞飯好出名
-隻雞真喺幾好,好滑,難得是好有雞味,又起晒骨,配以3種醬,飯有薑味,香,勝在唔多油,還有碗湯,但唔多欣賞陣味
-羊架有羊味,屬正常出品

7) 甜品
-我的重頭戲
i)crepes+waffle
-試了友人1口,餡只有芒果粒+朱古力醬
-ok

ii)ice cream + sorbet
-有2種味,vanilla+薄荷sorbet
-我試vanilla,滑同濃vanilla味,唔太甜,good,反之友人試的薄荷sorbet就唔多掂

iii)macaroons
-本來有好幾隻味,不過我是近尾聲時攞的,只剩下raspberry味,皮都鬆脆,唔太甜,可以

iv)fresh fruits
-有新鮮的木瓜片,菠蘿片,西瓜片,mix berries (好大好大的strawberry, raspberry, blackberry)
-個人最欣賞是blackberry

v)assorted chocolate
-有assorted praline同3款酒心truffle
-好1般,可以不試

vi)mini puddings
-有大約6款,試咗3款- panna cotta,抺茶,朱古力
-最喜歡是panna cotta因最有奶味,又滑,配以raspberry醬,good match;其次是朱古力,好濃朱古力味,又 滑,配以熱情果醬底(唔太甜),不俗

vii)cake
-有apple crumble,chocolate mousse dome,white and coffee cake
-對我唔多吸引,無試到

viii)yoghurt
-有款4左右,選了士多啤梨味,good

ix)mini pasteries, cakes, fruit tart
-有好多款,只試了fruit tart,不過個底太厚,好少custard,not so good

8) 果汁
-這個brunch是任飲果汁,有4個choices(西瓜,橙,西柚,甘筍)
-友人狂飲甘筍汁(友人說有溝水,但仍覺得好好飲),我就選西瓜
-另1brunch的price level是任飲香檳

9) 餐飲
-還包1杯餐飲,waiter問我要d嘜,好想同佢講"i wanna break",我還是放棄了,太飽啦
-友人選了奶茶,但最後都無加到奶

-要讚station dessert counter的女chef,見她剛弄好1件crepe,問她有無人lock咗,她說有,無問題,等1吓囉,可能個主人未嚟,佢改變主意,說比我先,再整過比它的主人


-在要"匹"雪糕時,立即過來幫我

-今次是第1次來,相信亦是最後1次因the cafe會在年底拆卸

1 則留言:

  1. 有無 weekend / sunday brunch (under HK$300/head) 介紹我?

    回覆刪除