2007年10月22日 星期一

唯1優點

地點 : 九州space world主題公園

背景 : 我將主題公園個地圖放咗入背囊,於是行幾行就問友人借佢嗰張睇吓,但友人嗰張是用來遮太陽



友人 : "你嗰張呢?"

我 : "在背囊裡,費事攞出嚟"

友人 : "嘜你咁懶嫁? 你真喺1d優點都無!!"

: "洗唔洗踩得咁盡呀!!...............我家姐都起碼話我有1個優點鴉!"

友人 : "咩呀?"

我 : "佢話我食就真喺叻囉!!"

友人 : "你家姐真喺我偶像"

我(心諗) : 死嘢呀!!

2 則留言:

  1. 回個好嘢過妳!
    幼稚園 miss 帶學生去游水 , 唔小心露出一條 陰 毛 , 一個學生問佢﹕「 miss miss~~~ 果條係咩黎架 ???? 」 miss 忍住痛,狠狠地將條毛抆走,然後眼泛淚光咁話﹕「線頭﹗」

    回覆刪除
  2. 係囉,人哋實以為妳就冇得撈受唔住刺激所以儍咗對住個mon笑。

    回覆刪除