2007年10月21日 星期日

色,戒 - 生命真蹄

有時自己做做吓嘢,諗番起曾在我身邊發生/聽過的笑話/金句/對話,就會陰陰嘴笑。同事唔知,就會問我做咩呀,好彩大家共事咁耐,唔會以為我有精神病

於是諗吓諗吓,不如找個地方寫低佢,儲來日後自己慢慢睇又好,比人睇完(如有共鳴的話)笑吓都好鴉



友人 : "近排在電台聽到個dj講睇完色戒後,總結咗2個重點"

我 : "咩呀?"

友人 : "1.女人好鍾意鑽石"

友人繼續 : "2.男人唔送鑽石比女人,只有...死...路...1...條"

我有d唔明,個腦轉唔切

友人解釋 : "因為梁朝偉最後就喺送咗鑽石介指比湯唯,湯唯先報料,梁至識得速逃"



明晒!!

肯定李安都唔知自己包咗個咁大嘅生命哲理喺裡面

沒有留言:

張貼留言