2007年10月21日 星期日

tibet vs t back

歸納自以前遙距同學的emails

同學A好似去xx度旅行,口痕友曾叫A幫佢買件手信,事後比番錢。全部人都知道口痕友只喜歡說3道4,唔洗理佢

事隔個多月,同學B將要去西藏,於是滋事份子就寫了個email比口痕友(喺個男人),copy晒比我地所有人



滋事份子 : "do you want xxx(同學B)to buy you a souvenir in tibet?"

另1滋事伙伴 : "what abt a t back from tibet?"



今次10分贊成滋事份子的做法因我同佢哋是同1伙的,hurray~~

1 則留言:

  1. 咦??咁面善嘅?乜得呢個 另1滋事伙伴 咁生鬼呢?
    見妳咁支持整多個〝硬嘢〞過妳!
    有一日蚊仔同螳螂去偷睇一個女仔沖涼,蚊仔好自豪咁講:「你睇,十年前我喺佢心口叮左兩下,你睇吓宜家腫到咁大喇﹗」;螳螂唔服氣咁話﹕「挑! 咁算得 D 咩呀,我十年前係佢大髀中間劈左一刀,到宜家個個月都仲會流血呀 …… 」
    哪!咪又望住個mon笑呀!

    回覆刪除