2007年10月2日 星期二

underdog - 超能特工狗



今天(oct 1, 07)又去了看早場,可以選的只有Underdog因其他已看過晒,而又唔想"side"錢睇7擒7縱7色狼。

入場已見到好多1家大細,咁就預咗會好嘈。故事喺講1隻美國專緝爆炸品的警犬在次市長之類的政要演講中誤將西式火腿的包裹當作爆炸品,以致作了無為的疏散。

正在街上頭"dup dup"之際就被瘋狂侏儒科學家的同黨捉去做實驗。在逃走時誤被藥水淋倒,隨即變成了能閃電疾跑,飛,挖地,講人話,有千里耳的super dog。但當時佢自己都唔知有li d特異技能,直至居住在收容它的單親家庭(亞爸+仔)才被兒子發現

隻狗本想做平凡的寵物狗,但被兒子勸服為社區作出貢獻,警惡懲奸,扶助弱小。於是佢就好似superman咁,出動時有件戰衣,得到市民的愛戴。而佢心儀的狗女亦好崇拜superdog,但就唔知superdog其實1直在佢身邊

當瘋狂科學家回來報仇時,捉咗亞爸,superdog與兒子聯手把他救出,捉晒d壞人.仲間接修補好父子之間冷漠的關係,並喚醒亞爸返回警隊的前線岡位,大團圓結局。

隻狗成為superdog嗰part好似superman的橋段,加插咗父子感情做副線,所以套戲的內容都算充實,適合1家大細嚟睇

後話

有次同老細去廣州,入境時有隻細狗on duty,經過它時,不斷向我的手袋猛"索",但就無吠。我唔理佢,慢慢行,佢就1直死跟,雖然帶住佢個領狗員無出聲,但隻狗咁跟法,不能唔解決,否則若佢吠1聲,真喺要入房都有之。於是我就停落嚟,聲都有d震同隻狗講(因我是怕狗的,並非心虛):你想點呀? 領狗員(用廣東話)問我是否袋內有生果,我說昨天就有。果然唔喺"流",昨天殘餘的水果味都"索"到,好嘢!!

3 則留言:

  1. JJ: "於是我就停落嚟,聲都有d震同隻狗講(因我是怕狗的,並非心虛):你想點呀? "
    隻狗就答: 咪想"索"下嘢囉!仲使問?
    PS 我同老婆、亞女睇完一致認為戯名改得唔好。應該係"超…… 低 能特工狗"至啱。

    回覆刪除
  2. 咁又唔係喎,今日同妳一樣………心照啦。

    回覆刪除
  3. 啋過妳呀! 男女受授不親,點會同妳着埋一條褲唧。我係話開緊工果陣………呀!

    回覆刪除