2007年10月30日 星期二

打工天后

多年前,友人講咗以下同佢老細嘅對話比我知,我即時有2個反應 :

1)你真喺咁同你老細講牙?

2)嘩.........你好勇呀...................



老細收到總部電話催交statistic report,於是

老細 : "盡快做statistic report先啦"

友人(已經好忙,做到踢晒腳,1頭煙) : "你知唔知門口大把人等梗我呀?.................接客定交呢個report緊要呀?.............個report遲d做喺咪會死呀?"



好嘢,無得頂!!..........我從來都無諗過可以咁樣同老細來個咁率性嘅對話...............



1 則留言:

  1. 係囉,角色調轉似D喎……
    友人: "不如盡快做statistic report先啦"
    老細 (已經好忙,做到踢晒腳,1頭煙) : " 你知唔知門口大把人等梗呀?.................接客定交呢個report緊要呀?.............個report遲d做喺咪會死呀 ? "
    係咪?我有的doubt妳朋友係咪老點!

    回覆刪除