2010年9月29日 星期三

Fandango Spanish Restaurant@尖沙咀 - 味道無問題,但細節收費不合理


地址 : 尖沙咀廣東道100號彩星集團大廈9樓
電話 : 2957 8797
消費 : $390/head (ie total $1,175)
整體評價 : fair(計埋濫收費用因素)與good之間 

因為我心血來潮想試呢間,所以約埋2個食友, sep 24, 10, 3人嚟dinner,叫咗 :

1) 小食+麵包籃 (免費)
-橄欖嘅質素應該唔差因見食友有番食,不過我就對橄欖麻麻
-而個麵包喺凍晒,又"un",都無上枱前烘1吓先..........我哋對佢嘅麵包質素失望,以1間咁有格調嘅餐廳,無理由呢個細節位都唔肯做,喺呢度食到咁嘅質素,佢嘅麵包可以講喺唔合格
-而額外叫多籃麵包就要收$25.........咁嘅質素,我哋當然唔會叫啦~~~~


2) jamon iberico 5j (hk$108)
-嚟得,自然要試吓個西班牙火腿啦,叫咗個tapas size
-色澤好靚
-鹹香度有,帶點甜添,有油香,但唔喺"益"
-好食

3) sangria (hk$238)
-好易入口,但略嫌果味太重
-而且唔慣無晒d配料,好似欠咗d神髓

4) potato fandango (hk$48)
-叫咗個tapas size
-呢個薯仔幾有特色
-有蛋,薯片同鬼佬臘腸條
-混埋1齊食,都幾好味的

5) garlic shrimps (hk$68)
-叫咗個tapas size
-熱騰騰的,熱氣將個蒜味高調的揚晒出嚟,好香呀
-隻蝦爽同鮮,不錯

6) suckling pig (hk$228)
-我哋嘅主角
-1碟3件
-好有水準因皮薄,又脆,又有薄脂肪,油香會令成件燒豬錦上添花,肉又極度嫩滑,juicy
-好讚

7) seafood paella x 2 (@hk$158)
-有好幾款paella,但每款最少都要叫2個order起,相喺2個order嘅份量
-飯有鮮味,唔腍,只喺唔夠咬口,但飯嘅部份味道不錯
-不過隻蝦就老咗d

後記
1) 只作點綴嘅大碟...........開餐時就會被拿開


2) 額外嘅麵包籃要收$$$$..............我還可以接受...........但叫3杯熱水要每杯收$20 (真喺齋熱水,佢無因為要收$$$,所以+片檸檬之類嘅additional嘢比我哋.......只喺有幫過我哋斟吓熱水,+吓熱水)........又無事前alert我哋............不過我唔sure個drink list有無寫明熱水要收費.................但熱水要收$$$$呢個我真喺接受唔到~~~~2位食友異口同聲都話小家 (me 3)...........同1個要求,連茶餐廳/快餐店,都唔會同你計較啦

3) 同場有2個歌手..........所以全餐都有結他聲/歌聲,不過我唔知要佢哋埋枱唱歌要收幾$$$$

12 則留言:

  1. 我都幾鍾意呢間野,不過唔係我埋單,所以唔知有無收多錢情況發生

    回覆刪除
  2. 廿蚊雞,算啦! 喂,又係你既忠實擁"等" sloppy joe 呀! 想問 afternoon high tea,有舒適環境,最好 open view 或 outdoor,有乜好介紹呀!

    回覆刪除
  3. 熱清水都要 $20.00 杯 ,是否提供 perrier 礦泉水

    回覆刪除
  4. 冇事先講明要收$係佢地問題喎

    回覆刪除
  5. jj 姐你至係 big spender 啦,"sewa" Openrice 都摷唔到,係咪剩係比有錢人去既地方黎o架?! 咁 jj 姐又真係有錢人黎既,食襯飯都一千幾百啦!

    回覆刪除
  6. 噢!原來係我睇錯! Sevva,太貴啦,唔係我呢種人去既,不過都多謝你先,BIG SPENDER,wa hahahahahahaha.....

    回覆刪除
  7. 唔係呀? 同你做左 blog 友咁耐,你而家至知我係傻既? 對你好失望呀! 又咁講,唔係做陳豪同黎姿至開心既,今日我同朋友去飲野食 snack,一人兩舊幾水,吹吹水,講o下人閒話,三粒鐘都好開心! 結論係:唔係要食貴野睇靚景至開心,不過最梗要有閒話講!

    回覆刪除
  8. 唓..........我地出黎 blog 既,講過就算o架啦! o拿,下次唔好再話我傻啦,因為我不嬲都係! 閒話,同粗口又或者鹹濕笑話一樣,間唔中都要講下o黎平衡心理,對嘛?!

    回覆刪除
  9. 我覺得當晚我無放火同動武, 已經好有修養

    回覆刪除
  10. 試左四季既 tea。 環境舒適,不過個 view 只係一般。 食物中上,但係個 scone 太 heavy。 $200,間唔中做下上等人都幾好。 多謝 jj 姐介紹!

    回覆刪除
  11. jj 姐,睇唔出你會咁樣對你 d fan 屎,搵佢地做白老鼠? 乜你覺得個 scone 好好味咩? 係就係好食,不過又唔太特別,衰在 d cream 唔係好鬆的一隻,如果唔係我會更鍾意。 其實點解你唔介紹我到淺水灣酒店食 high tea?價錢好似重平過 4 seasons,同埋 classy 好多喎!

    回覆刪除
  12. 我都食過1間水要收錢 (@1881 heritage)
    佢係俾 perrier 礦泉水
    唔記得幾多錢
    雖然有人同我講外國係咁同咁先係正宗
    不過個心接受唔到
    一樣係無下次
    p.s. 侍應生有同我地講水要收錢

    回覆刪除