2010年9月21日 星期二

killers - 殺手靚太唔易做



呢幾日睇咗呢套戲

中女阿珍(嘉芙蓮希歌Katherine Heigl飾)失戀到法國尼斯渡假,期間遇上了「飛來猛」史賓沙(艾斯頓吉查Ashton Kutcher飾),史賓沙不單靚仔有錢,而且還是個拍拖結婚的好老公。可是就在史賓沙30歲生日的早上,家中子彈橫飛,阿珍才發現老公史賓沙的真正職業是國際超級殺手!老婆大發雷霆,竟然連老公身份都唔知,而且最令她意想不到的是原來身邊的好睦鄰、朋友、同事都立心殺死老公,既要避過子彈,又要猜疑誰是殺手,連做開靚太的阿珍也做揸槍做人…

後記

沒有很強嘅故事線..........沒有劇情可言.........個結局草草了事.........全片叫做最高潮就喺追殺ashton kutcher嗰幾幕了

3 則留言:

  1. 雖然劇情好似好無聊.. 但好想為左Nice的靚景去睇添! 點算?

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂 ~ ^^

    回覆刪除