2010年9月18日 星期六

Going the Distance - 愛情遠着陸



sep 12, 10嚟睇

今年夏天,茱芭莉摩亞、祖斯汀朗將會演出一幕最爆笑、最動人的長距離愛情故事。
愛玲 (茱芭莉摩亞 飾)幽默風趣又率真的個性吸引了剛失戀的賈力 (祖斯汀朗 飾),兩人一撻即著,過了一個甜蜜的夏天。他們心知六星期後,當愛玲返回三藩市,而賈力繼續留守紐約工作,他們的戀情便會告終。可是,兩人在六個星期的相處中不慎動了真情,變得難捨難離。與此同時,賈力的死黨博斯 (積臣蘇迪基斯 飾) 和丹 (查理迪 飾)看著老友為見女友而節食,拿著電話日傾夜傾,都擔心賈力再次為拍散拖而重色輕友。另一邊廂,愛玲神經緊張的姐姐歌妮 (姬絲汀拿艾葆姬 飾)亦不想愛玲重蹈覆徹選錯拍拖對象。
雖然分隔東西兩岸,又要面對家人朋友的反對,還有突如其來的誘惑,兩人的感情卻透過短訊和phone sex跨越距離,極速升溫。




後記

開始時喺1套輕鬆嘅愛情小品..........但男主角遇上女主角後,就明顯比以前投入好多.........會為佢牽長掛肚.........會嫉妒...........會唔信任..........最後放手讓女主角去找住佢嘅事業

 

呢個轉變令人鼓舞,幸好最後還是好結局~~~~

 

 

1 則留言:

  1. jj 姐最近棄吃從影? 呢套今晚睇!

    回覆刪除