2010年9月25日 星期六

Chez Shibata@尖沙咀 - sweet sweet lunch (closed)

closed

Chez Shibata

地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方2樓2003鋪
電話 : 2196 8921
消費 : 詳情如下
整體評價 : good 

1st visit
sep 20, 10先去做正經事之前,嚟食個sweet sweet lunch輕鬆吓先,買咗 :

1) 鹽味焦糖泡芙 (hk$37)
-嗰日只得鹽味
-佢嘅皮比平時食到嘅eclair實淨,帶點脆
-焦糖都煮得好"杰"身吓,唔太甜,唔會喺似拖肥味嗰隻
-反而全件味道最突出喺頂上嘅無鹽牛油+鹽花,有奶油香,而鹽花嘅鹹味就增+咗粒牛油嘅味道方位
-整件夾埋食,味道好豐富

2) 紅桑莓心形蛋糕 (hk$43)
-店員介紹喺好受歡迎嘅款式
-好靚嘅外形
-裡面都有好多層次
-薄薄嘅糖片下就喺無甜味嘅淡cream mousse,再有桑莓醬,也有真實嘅桑莓,之後就喺桑莓mousse.......最底下就刻意浸咗嘅海綿蛋糕............mousse與海綿蛋糕之間就喺杏粒碎.........喺好濃嘅杏仁味
-所以整體味道豐富,但個人還是喜歡鹽味泡芙嘅個性多d

3) 朱古力macaron (hk$20)
-外賣咗個macaron,當然揀朱古力味啦
-中大size,但因放咗落手袋,經過咗全個下午,被我壓扁晒,所以無影到相
-中間嘅朱古力ganache真喺好濃朱古力味
-我就唔覺得好甜喎


後記
1) 店內環境




2) 仲有好幾款甜品想試,但嗰日獨力難消........所以唯有下次組腳再嚟過

3) 估唔到會有甜品食譜賣.........全中文,仲要有大部份喺店內有得賣嘅甜品嚟添.........果真大方~~~


點樣去???
1) mtr東涌線..............九龍

6 則留言:

  1. 我昨天在此喝了一杯咖啡及吃了一個 cake,七十多圓,太貴了罷?

    回覆刪除
  2. 唔記得,請留意我個 blog,不日上影

    回覆刪除
  3. 傻啦,係我提議入去既,不過個 cake 唔係我揀o者! 甜,笨唔係女人專利!

    回覆刪除
  4. 紅桑莓心形蛋糕 very pretty.....

    回覆刪除
  5. 紅桑莓心形蛋糕好吸引呀!!

    回覆刪除