2010年9月11日 星期六

The Secret In Their Eyes - 謎情追兇



sep 03, 10嚟睇

埋藏了25年的謎案,法律無法制裁?
騖然回首,燈火闌珊處,可見破案真相揭盅?
退休檢察官Benjamin Esposito,心裡一直埋藏著一宗遭法治遺棄的殘暴少女姦殺。他決定以此懸案作自傳小說的藍本,重新展開偵查,喚起當年關鍵人物的記憶。孑然一身的檢察官、逍遙法外的強暴殺人犯、人間蒸發的受害者家屬、再加上嗜酒如命的拍擋和美麗動人的法庭書記……一件塵封多年的謎案,一段不求回報的真愛,25年後再度掀起軒然大波。當已沉澱的回憶再被喚醒,他們對過去的觀點會否改變?他們的未來又會怎樣改寫?



後記

這是1套幾好睇嘅電影............因為有故事,有感情伏線..........有笑位...........個結局都有點叫人意外.........但整體(姦殺案同感情)完滿了結

1 則留言:

  1. 死囉,jj 姐,你冇樹呀? 點解又咁快出 post? 通常你都要排到落畫之後幾個禮拜至出喎,重有今次冇爆結局? 死啦,你係咪有樹呀? 講出黎聽聽,睇我幫唔幫到你? 如果 1 至 10分,你會比幾多分?

    回覆刪除