2010年9月15日 星期三

花壽司日本料理@西環 - 與烏冬重逢 (closed)


地址 : 西營盤高街54-56號地舖
電話 : 2540 1181
消費 : $58/head
整體評價 : fair與good之間 

好幾年前喺沙田第1城有間食日本嘢嘅餐廳,很喜歡佢哋嘅烏冬,但後來好似因為+租問題,結了業。最近友人告之,舖頭喺西營盤再開番,不過名字就不同了。sep 11, 10來到,先知佢哋近乎要落場,不過多謝佢哋都肯做埋我呢張單,叫咗 :

1) 滑蛋豚肉烏冬 (hk$58)
-因為我喺為烏冬而嚟,所以只會在烏冬系列度揀
-問咗唔會喺"杰"撻撻"嘅滑蛋,咁就呢個啦
-熱呼呼的1個烏冬,就算食到尾都幾熱吓,所以1路食1路冒汗
-豚肉薄切,但就"鞋"了1點
-配料仲有青椒絲同紅蘿蔔絲添
-烏冬質感,軟滑得來喺帶煙韌。其實此店之烏冬唔喺手打,聽佢哋以前講都喺買大超巿嘅日本烏冬,所以唔好期望彈口。幸好彈口並唔喺我食烏冬嘅要求
-湯底夠味之餘又唔會過鹹,用上嘅烏冬醬油,應該不差


後記
1) 不好意思延遲了廚房嘅落場時間

4 則留言:

  1. 妳夠哂面,所以要做埋妳先落場!

    回覆刪除
  2. jj jei, i'm too lazy to search your blog, could you recommend a restaurant near the Louis' Steak House in WanChai? Such as those restaurants near Jaffe Road or Lockhart Road? For lunch during weekday lar. THANKS!!

    回覆刪除
  3. 你應該食牛肉烏冬,唔記得左話比你知添!等埋我再去過啦!

    回覆刪除
  4. 死啦,咁多間都吸引唔地我添! 不過點到多謝你先!

    回覆刪除