2010年9月17日 星期五

南記海鮮飯店@屯門 - 抵食海鮮餐

南記海鮮飯店

 
地址 : 屯門三聖村熟食亭地下5號舖
電話 : 2451 1698
消費 : $185/head (ie total連工包料 $1,120)
整體評價 : good
 

友人喺3聖村有買慣嘅海鮮檔(忠x記)同食慣嘅食肆,sep 11,10, 6人先1齊跟友人去買海鮮,之後就交嚟呢度,共叫咗 :

1) 白灼麻蝦
-友人嘅大力推介
-肉色有些微透,而肉質就唔喺好爽口嗰種,喺有點韌性(並非"un"),真的有點難形容
-唔好理,味道果真很有鮮味,現在嚟講實在難得


2) 椒鹽瀨尿蝦仔
-因為食瀨尿蝦需時,所以食咗1隻就無心機食,味道喺ok的
-不過都喺情有獨中大嘅瀨尿蝦


3) 螺片生菜
-買完海鮮後,送來了1罐鮑片
-所以拎埋出嚟叫個菜
-正常


4) 豉椒蟶子皇
-每人1隻
-調味適中,以食番蟶子本身嘅鮮味為主
-曾經食過個汁d味道好甜,成道海鮮味道即刻假晒
-所以幾欣賞這家嘅煮法


5) 蒜蓉粉絲蒸貴妃蚌
-蒜蓉粉絲部份淡咗些少數
-不過隻貴妃蚌很有質素,鮮甜
-要讚店方就喺掌握蒸嘅時間
-剛剛好熟,所以好鮮嫩


6) 椒絲腐乳通菜
-都幾大碟
-鹹度溫和,有點鑊氣


7) 辣酒煮東風螺
-上枱時都唔喺平時見到嘅浸近螺頂
-唔多辣,也不入味


8) 鹽焗奄仔蟹
-原來鹽焗方式都幾花時間整
-之前嘅菜都接住上得好快,唯獨呢個要等1等
-肉質都結實,飽滿,膏也不少,其實質素都已經唔差
-不過都唔夠鮮味
-可能只有潮式凍蟹嘅品種先滿足到我
sep 20, 10 : 嗰日食友見到我,話比我聽呢隻唔喺奄仔蟹因為奄仔蟹最當做喺清明時份,我呢個時間,無理由咁爆膏..........而且奄仔蟹喺應該有鮮味的...........多謝食友指教~~~


 
後記
1) 先多謝友人車我哋入去...........後多謝另1友人帶我哋買到靚貨...........而呢家也煮得不錯..........起碼比上次同區名x好,很抵食嘅海鮮餐

2) 之後大家去咗友人嘅友人屋企吹水............笑到我喊...........不過我哋好殘忍咁將快樂建築於1友人身上............其實我哋嘅出發點喺著緊友人.........怕佢無情情要委屈到自己~~~


2 則留言:

  1. 賴尿蝦仔真係麻麻,蹺口杉手之後先食到果DD肉,怕怕。

    回覆刪除
  2. The crab has lots of crab roe. Is that the reason it doesn't taste so fresh? People said the meat of the "crab with lots of roe" will not taste as good as the meat of "crab with meat".

    回覆刪除