2010年9月23日 星期四

濕地泥灘除草

sep 19, 10去了濕地泥灘..............

原本個活動喺寫明執石仔..............但去到先講無嘜石仔,最主要喺除草...........唓...........呃人哋~~~~還我石仔呀~~~~~


喺酷熱警告下除草..............好辛苦.............好辛苦呀........尤其我好耐都無去做戶外護理了.......我做咗15分鐘左近,2人合力抬咗袋草dump去路邊,已經死咗9成咁滯.........之後要抖番起碼25分鐘........飲吓水,深呼吸吓.......先recover番........因擔心會中暑,所以1覺得辛苦就停........否則去到唔舒服先停就會太遲了.......

未夠鐘,已開始問放飯未呀~~~~有人笑說"你仲嘈就+你2個鐘監"..........hahaha,我的確揸流灘到暈呀~~~hehe..........1路坐住袋草...........1路拔下身邊嘅草仔............又同d濕友吹吓水,講吓笑..............時間就流住汗水咁過去

最後要行番好1段路先去番室內...........我要再抖吓,降吓溫...........先可以離開濕地..............真喺要向在戶外勞力工作嘅人仕致10個salute

2 則留言:

  1. 梗係辛苦啦, 上個weekend熱爆呀~~ 冇事已經好好!

    回覆刪除
  2. Too humid and hot in HK. Do you do exercise often? Working in construction site is really very hard. I have to rest up for long everytime I came back from job site in summer.

    回覆刪除