2009年9月9日 星期三

my hybrid pmp

由於同事先買咗1部pmp...........做埋全個product trial同分析(佢同自己嗰部第1代比較),評語不俗

其他同事都好興高采列..........喺咁嘅氣氛感染下...........所以我都托同事幫我喺黃金商場買咗1部...........我主要喺睇中佢可以當mp3,睇戲咁啦..........又平 (hk$650, 16gb)...........8月27日就收到部新玩具了~~~~~


product spec

品牌 : ainol

型號 : v6000hdv

尺寸 :   w11.5 x h7.5 x d1.5cm

顏色選擇 : 白, 黑, 粉紅

顯示屏 : 4.3", 1600萬色, ltps

aspect ratio : 15:10寬屏

電池耐力 : 5個小時多 (差滿電計)

保養 : 18個月

分辨率 : 800 x 480

點距 : 0.198mm

功能 : 播電影, 播劇, 聽歌, 聽收音機, 睇電子書, 睇相, 打機

支持 : 720p高清視頻 (無色块), 色差分量視頻輸出, srt外掛字幕顯示, 紅外遙控操作

支持file格式 : (音樂) mp3, wma, wav, flac, ape, aac, ogg; (視聽) avi, rm, rmvb, flv, dat, mov, mpg, mpm, vob; (圖像) jpeg, bmp, png, gif等

accessories : 耳筒, remote control, usb charger, 3腳插頭, av輸入, 輸出線, 保護貼


website : www.ainol.com


後記
其實點解我黑色嘅機身會配個白色耳筒+1個白色嘅搖控器咁攪笑???............因為我本來喺買咗1部8gb嘅白色機..........但玩唔到4日就壞咗..............於是我星期日就拎去換,節錄如下 :

4眼仔: "你部機咩事?" 

我就講晒個問題比佢知 

4眼仔: "但我哋無晒8gb機換比你" 

我 : "咁幾時有鴉?" 

4眼仔: "總代理都唔知.........1喺你拎部機去維修中心度整"

我 : "講明咗7日內包換,你無理由將我dang嚟dang去" 

4眼仔: "但我哋喺無8gb機喎" 

我 : "咁維修中心喺邊" 

4眼仔攞咗個地址比我睇,但當日 (sun)喺唔開

我 : "佢今日唔開喎" 

4眼仔: "咁你聽日拎去囉" 

我 (有點火) : "我聽日唔洗返工咩大佬?~~~~~" 

4眼仔身旁嘅同事 : "不如你留低部機啦"

我真喺唔想留低部機,之後都唔知要拖幾耐先有番部新機..........我唔想做警訊嘅故事女主角

我 : "咁你哋有無16gb機鴉?" 

4眼仔: "好似淨番粉紅色"

我 (諗咗1陣........側晒頭) : "咁你拎部粉紅機比我睇吓先啦............" (做定最壞打算,要部娘爆顏色)

4眼仔 (見到個盒上嘅顏色marking) : "呀........好在有部黑色" 

其實呢盒都好"騎嚟"........因盒內嘅耳筒喺粉紅色,於是佢就留番我本身嘅accessories.......只喺換咗部機身比我啫

沒有留言:

張貼留言