2009年9月1日 星期二

爸爸壽司小料理@紅磡 - 抵食有質素午餐 (closed)

closed
地址 : 紅磡黃埔新邨民泰街38號地下
電話 : 2363 1918
消費 : $78/head (ie total $233)
整體評價 : good 

aug 22, 09, 3人嚟lunch,叫咗 :

1) 海鮮丼定食 (hk$68)
i) 前菜
-呢個應該喺牛脷粒
-已經炆到好腍
-因為配嘅汁只得微鹹味,所以都食其原味
-不過作為1道前菜,理應唔多唔少都醒胃/喚醒味蕾嘅作用,所以個人覺得呢個失色咗d

ii) 麵豉湯
-正常
 
iii) 蒸蛋
-蛋好滑,除咗見到嘅冬菇絲之外,仲有蟹柳同雞肉粒
-呢個價$$$$有咁嘅質素.......很不錯

iv) 海鮮飯
-我試咗3文魚,油甘魚,海膽(無"劫"味兼甜),魷魚絲同魚子
-全部都幾新鮮
-呢個價$$$$,已交突功課

v) 甜品
-嗰日喺芝麻味雪糕
-都幾香濃芝麻味
-我哋只叫咗2個餐,但店方送多1個比我哋,等我哋人人有份,多謝晒~~~

2) 刺身定食 (hk$68)
i)-iii)
-意見如上

iv) 刺身
-款色幾面善.....因全部都喺海鮮丼度見過
-所以今次我揀咗北寄貝,鱆紅魚........
-新鮮

v) 甜品
-意見如上

3) 牛油雜菇
-好有牛油香,d菇亦帶爽口
-好味,不過都幾膩吓

4) 自家製免治雞肉串
-小"鞋",味道可以咁啦

5) 忌廉蟹肉餅
-個吉列喺好脆,又薄,不過略嫌忌廉多過蟹肉
 

後記
1) 呢度嘅午餐抵食,以呢個價$$$$,好有水準

2) 嗰日個侍應比較新生..........上嘢都有點亂,要提番上前菜同蒸蛋 

3) 地方比較細,最好訂位........見到拒絶咗好多walk in客 

4) 但冷氣不足都幾嚴重,我咁怕凍,都唔多feel到有風吹埋嚟.............尤其嗰日我哋坐喺門口........時常開門關門.........熱氣狂攻入嚟.........食完全身"標"汗~~~

沒有留言:

張貼留言