2009年9月3日 星期四

wyclef jean carnival vol. ii....memories of an immigrant



wyclef jean喺1個音樂人,又做監制,作曲...........先由樂隊the fugees起家,大熱嘅大碟喺the score.......之後喺1997年作出個人發展



個人心水喺

全隻,佢同平時嘅大碟唔同,每首歌都接得好緊,好似concert cd咁..........1氣呵成

試聽link :

http://www.hmv.com.hk/ch/service/play_track_popup.asp?trackid=61189

#3 - sweetest girl (dollar bill)/ feat. akon, lil wayne & introducing niia

#6 - king & queen/ feat. shakira

#7 - fast car/ feat. t.i.

#9 - hollywood meets bollywood (immigration)/ feat. chamillionaire

#13 - touch your button carnival jam/ feat. will i am, meilissa jimenez, machel montano, daniela mercury, black alex & djakout mizik

#15 - on tour/ feat. lucina



特別喺故友離開嘅1週年...........揀咗呢隻佢後期送比我欣賞嘅cd..........如果唔喺佢,我都唔識搵呢張寶物...........第1次聽已令我鍾情..........因有咁多藝人嘅參與,所以出到好多唔同嘅風格同歌路.........好多元化...........仲記得同故友嘅對話

我 : "你上次比我隻碟.........掂喎.........."

故友 : "緊喺啦"

我 : "得就得..........不過唔夠commercial........應該賣唔到$$$$"

故友 : "咁就喺呀~~~"

永遠懷念

2 則留言: