2009年9月5日 星期六

The Dog House@灣仔 - 不錯的漢堡包


地址 : 灣仔駱克道76-82號地下
電話 : 2528 0868
website : www.thedoghouse.hk
消費 : $80/head (ie total $160)
整體評價 : good

aug 25, 09,2人來lunch,叫咗 :

1) set lunch (hk$68)
i) mushroom soup
-有沙律同湯揀........我哋要咗湯
-麵包可以啦
-個湯飲到幼幼的磨菇粒,很有質感,小"杰"身
-亦幾有菇味
-不錯
ii) linguine w/wild mushroom & zucchini in light cream sauce
-近來常常忘記提侍應個意粉要煮硬d
-今次就出事了.......1叉落去,就全不挺身...........入口果然腍呀~~
-其實個汁嘅味道喺唔錯架.........個意粉整成咁,side晒
-雖然喺light cream,但都少膩架
-估佢唔到會配以新鮮生果,值得1讚
 
iii) 餐飲
-凍檸茶

2) classic burger (hk$88) 
-因見到其他食家有都食漢堡,所以散叫咗1個
-薯角都唔少,又有菜絲沙律
-個包唔算好大..........1個女仔都可以ko佢
-叫咗medium rare,但咬落都喺全熟
-不過又1d都唔"un"/乾......仲好juicy,又幼滑,唔會"鞋"口,又暖熱
-估唔到1間唔喺專賣漢堡嘅舖頭,呢個漢堡都咁耍家,有質素


後記
1) 友人好快要返新工............特此同佢慶祝1番

2) 店內環境

3) lunch無+1,真喺抵喎


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口 

2) 轉左

3) 不停向前行

4) 好快就到







4 則留言:

  1. 哎,呢個醒神,令我諗起麥記真係粗野,呢d先叫正!

    回覆刪除
  2. 個patty你叫m.rare咁勁, 漢堡我唔敢嗌m.rare...

    回覆刪除
  3. 係呀..m. well'' 不過多數你點嗌...最終1係半熟..1係全熟!!XD

    回覆刪除
  4. 我睇完你個blog同友人去左食晚餐啦~~ 真係唔錯呀~~ 我睇其他食評話三文治比漢堡仲好味, 所以我就揀左三文治 (m.rare), 但係塊扒一半件全熟一半係7成熟囉, 所以有少少扣分呀~~~~ 下次一定會再去架, 多謝分享

    回覆刪除