2009年9月24日 星期四

昌記(星洲)海南雞飯@元朗 - 自家原味 (closed)

地址 : 元朗馬田路怡豐花園20號地下
電話 : 2477 7969
消費 : $37/head
整體評價 : good (計埋價$$$$因素在內)
 
見到今天過了辛勞嘅1日(流咗好多汗,但無嘜食嘢),所以要去吓元朗食吓區內地道嘢。sep 13, 09,試咗 :
 
1) 海南雞飯套餐 (hk$37)
i) 海南雞肶+油飯
-因為揀咗雞肶,所以要+$5,否則成個套餐只喺$32
-雞好滑,亦有淡淡嘅雞味,但略嫌個雞嘅味道清得滯,好似白切雞咁,所以味道如果可以稍為濃番少少,會好味好多,宜家似食雞嘅原味多d,唔太似海南雞
-但個油飯,真喺正如好多食家所講值得encore。顏色雖然唔喺黃晒,亦無油嘅光澤,但你估唔到幾夠味,而個飯仲可以粒粒分明,絶無糊埋1pat,好似人哋整得有水準嘅炒飯質感1樣
-女主理仲1開始話明油飯可以任添,唔洗+$$$$。初時都無諗過要+飯,但今天實在有點勞役,而且飯又喺我喜歡嘅食糧,再+上女主理,見我食到咁上下,又主動話添d飯啦,所以添咗少少咁啦..........hehe
-另外值得1提喺女主理重點推介嘅秘製辣醬汁+薑蓉,我每樣都+咗少少,不過掛住食,無影到
-佢個辣醬汁其實只喺微辣,我都食到,唔洗搵水救火,反而味道喺酸酸哋為主,夏天+埋嚟食,就好開胃,但我都無主力咁撈埋食,因我嫌咁樣會搶晒隻雞嘅味(佢已經夠清)
-而個薑蓉亦好健康,因為真喺純薑蓉,無+1滴油

ii) 無味精老火湯
-今天喺花生眉豆雞腳湯
-臨上比我前,再去翻滾1次,所以上枱時熱騰騰
-相信唔喺落咗好多雞腳,所以飲完唔會"痴"住個嘴
-火喉喺夠,亦唔多覺有味精,因為鹽巴都少落,只喺飲到明顯嘅豆味
-雖然唔喺好甜,但就好住家味道,好抵飲


 
後記
1) 店內細少嘅環境

2) 因為見食友上次飲唔到個老火湯,我唔想重蹈佢嘅覆轍.........所以我特意嚟之前,打個電話,問清楚幾點收舖.........仲有無老火湯飲...........點樣去

3) 女主理好好服務........又同你有傾有講,當正你喺街坊咁.......佢好高興我喺朋友介紹嚟呢度食

4) 不過佢個冷氣個sensor"神神地"..........有即喺無........所以食完又成身汗.........女主理都有同我講唔好意思............今日真喺同汗結下不解之緣


點樣去???
1) 坐lrt豐年站落..........過對面馬路.........向左轉前行........直至去到1個街口..........左手邊"痴"住條大水渠

2) 轉入呢條巷 (左手邊"痴"住條大水渠)........向前行

 
3) 去到呢間地產舖..........轉右

 
4) 見到呢個安全島.........過去對面........之後左手面行

5) 轉彎再不停向前行
 
6) 直至去到餐廳對出嘅空地


沒有留言:

張貼留言