2009年9月8日 星期二

安利大排檔@筲箕灣 - 試埋佢


地址 : 筲箕灣東大街57號地下
電話 : 2567 7122
消費 : $43/head
整體評價 : fair與good之間
 
aug 30, 09,順道嚟開筲箕灣,1於去試埋呢間大排檔,體驗1下友人喜歡食呢度嘅原因,還可以同街尾的安x比較吓,叫咗 :

1) 鮮忌廉紅豆冰 (hk$15)
-最吸引我嚟呢度喺1杯友人口中嘅"忌廉紅豆冰"
-侍應端來後,我速速攪勻後,就啜了1口........點解無忌廉味嘅?.......只喺1杯正常嘅紅豆冰...........莫非侍應聽錯咗?
-原來喺1個好美麗嘅誤會..........以前友人1講,我直覺喺忌廉汽水.........所以好期待究竟忌廉味點樣同傳統嘅紅豆冰crossover...........
-hahaha,我1直諗多咗,忌廉喺鮮忌廉(cream)嘅意思........我自己領悟到之後,都不禁陰陰嘴笑,可能我對面坐嘅男子都以為我儍架.........
-講番個味道,好多豆,又夠腍,只欠是豆味,不足,但都食得過去


2) 切腩片頭撈粗 (hk$28)
-初時上枱,發現唔喺片頭,店員好快拿去換過片頭番嚟
-先食撈麵,好爽挺,鹼水味唔強,可能因為有夠味嘅豉油幫忙蓋住
-不過個豉油比較(另1間)多了點鹹意,頭幾口都不覺,但去到後段就明顯d,好彩不太過份
-切腩比較細件,肉也不多,不過勝在彈口同爽,也有牛味
-片頭也彈口
-還有1片炸魚皮,呢個喺額外的bonus,浸過碗湯,也很脆口,不錯
-事後,發現好口渴,飲咗>750ml嘅水,未知是否"師傅"反應
-個人認為另1間安x嘅切腩撈粗稍為討好,起碼切腩部份比較足份量,大件d,鹹味恰當d
 

後記
1) 好,又了咗1個心願

點樣去???
1) mtr筲箕灣站.........b1出口(東大街)

2) 上咗樓梯級後.........向左前行............不停向前行........去到間廟附近就差唔多







5 則留言:

  1. 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)9/08/2009 10:19 下午

    wanna to eat 2!!!!!! ^^

    回覆刪除
  2. 片頭撈粗呢家野, 真係冇人抵得住!!!!! 我覺得HK最正既大排檔係沙角村既大排檔, 由細食到大!! 下次試試

    回覆刪除
  3. 街坊喜愛這兒呢...

    回覆刪除
  4. 無大排檔個間先係正店!

    回覆刪除
  5. 驟眼睇真係唔明乜叫片頭片尾! 原來係…魚片。舊時每次阿媽買魚片,都係會無切兩頭俾我地d細路先,真和味!

    回覆刪除