2009年9月14日 星期一

芬蘭有機即沖麥片

今次去咗有機地買..........$30/包(500g)...............

9 則留言:

  1. I always buy oatmeal everytime I come back to HK. Cos having so many good food with high calories...

    回覆刪除
  2. 點解要買芬蘭的麥片呢? 特別好食的ma?

    回覆刪除
  3. 如果想要有口感的話, 可以試下加D合桃/提子丫, 仲會好味D呢 我成日都咁做的, 不過可能同減肥的原味相違背架

    回覆刪除
  4. 我第一次在 openrice 寫食評,但要等多久才會被審批 ok 呢?
    還有,我想修改寫了的食評 (未被 post在 openrice, 正在審批中) ,如何可以 edit 呢?
    many thanks

    回覆刪除
  5. thanks small jj, 其實我從來無諗過要在 openrice 寫食評,但因為見爸爸壽司個老闆比「粗口」師傅一鑊撬起,走左,令佢地閉門十天,咪想幫佢寫番篇咋....
    我的筆名是 NEKO_NICO....

    回覆刪除
  6. 合桃多油份,吾可以加太多,三至四片已夠,最好攪成粗粒

    回覆刪除
  7. organic 麥片味同原味有咩分別?

    回覆刪除
  8. May i ask for the address? thanks!

    回覆刪除
  9. 請問邊度有得賣?

    回覆刪除