2009年9月2日 星期三

夢上海@紅磡 - 未如所想 (closed)

closed

夢上海


地址 : 紅磡紅鸞道8號海灣軒海景酒店地下
電話 : 2269 7888
消費 : $143/head (ie total $1,430)
整體評價 : good 

aug 22, 09, 人10小1亞b嚟dinner.........有幾位友人食素,所以罕有咁分開叫,但坐埋同1張長枱食..........大家各霸1方,所以我無嘜點試過d齋菜.........叫咗 :

1) 4喜素烤麩 (hk$32)
-意見如後

2) 花素餃 (hk$28) 

3) 蒸椰香饅頭 (hk$14)
-試咗齋友嘅1舊,小小的,鬆軟

4) 炸椰香饅頭 (hk$14) 

5) 紅燒豆腐 (hk$68) 

6) 雜菜粒炒飯 x 2 (@hk$70) 

7) 6人餐 (hk$948)
有4個自選小食,5個自選熱葷,湯,小籠包同甜品

i) 4喜素烤麩 (hk$32)
-味道對辦,夠入味,又唔會過鹹,只喺如果+埋冬菇會更鮮味

ii) 鎮江肴肉
-呢個幾好味因有彈性之餘,又帶少少甜意

iii) 煙薰鴨蛋
-呢個幾夠煙薰,所以好味...........唔易食到呢種恰到好處(濃得嚟而會過咗火位)嘅煙味
-個蛋黃又溏心

iv) 素鵝
-友人讚幾好

v) 燉乳鴿湯
-原來每人1盅咁上
-裡面嘅乳鴿竟然有1/4隻咁多...........
-雖然深色,但唔算好濃嘅藥材味
-味道溫和

vi) 醬爆雞丁
-叫咗少辣..........上到嚟,1d辣意都無
-比較濃味,而且鹹咗添

vii) 糖醋魚塊
-合格

viii) 樟茶鴨
-肉都嫩,亦食到有輕輕嘅煙薰味

ix) 回鍋肉
-好油

x) 火腿津白
-正常

xi) 小籠包
-本來都應該唔錯,可惜我挾佢時,挾穿咗..........連肉餡都跌埋喺個籠內.........真喺失禮晒~~~~

xii) 高力豆沙
-可以
-友人好本事,同職員爭取到多4粒番嚟
 

後記
1) 店內環境


2) 之後上咗友人嘅新居...........個view真喺好掂...........我真喺老實唔客氣問佢睇唔睇到煙花先??hahaha

3) 其1友人嘅亞b.........1個字"勁"呀~~~~..........7個月,>20磅.........佢都幾乖喎,無扭過計

4) 屋主好客氣...........本來想請這頓晚飯.........因為我哋特意嚟探佢
友人a 即刻話 : "咁你哋唔好嚟探我喇............ "
我哋全部人即刻狂笑.........咁快删定後門
友人b : "我哋下個禮拜就去探你(友人a)"
我 : "仲要每人1拖4添"
咁最後我哋緊喺要佢收$$$$啦............

5 則留言:

  1. 咁既 view,有乜睇唔到?

    回覆刪除
  2. 無錯, 一年租約, 無咁多機會睇.

    回覆刪除

  3. 看見都流口水

    回覆刪除
  4. 次次你去食齋都有d妒忌你!!!! 岩岩蘇c黃教點整煙薰蛋, 我爭個"bambo"野咋.............同排鴨蛋咁囉,.哈

    回覆刪除
  5. 濮儒南 xyz 關志祥 xyz資訊工坊 隗綠湖 xyz軟體王 阮心松 xyz軟體補給站 慕怡安 xyz軟體之家 闕偉如 xyz軟體 沃玉貞 xyz遊戲 宋力德 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 饒智善 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 安貞亞 xyz 戚天惠 xyz 尤紹鈺 大補帖 黃樂均 大補帖 利佳伶 遊戲大補帖 黨瑤竹 軟體大補帖 朱鴻蓉 遊戲大補帖 杭乃文 繪圖軟體大補帖 成聖凡 軟體 平偉倫 軟體 羅品佩 軟體 慕韻如 軟體 匡明堅 軟體 糜柏坤 軟體 暴原其 xyz 辛雅富 xyz 庾隆美 xyz資訊工坊 房思倫 xyz資訊工坊 家潔蓁 xyz軟體補給站 令雅云 xyz軟體補給站

    回覆刪除