2008年6月27日 星期五

金泰美食@九龍城 - 燒物出色d


地址 : 九龍城侯王道9號A地下
電話 : 2383 1939
消費 : $75/head (ie total $825)
整體評價 : fair與good之間
 
jun 17, 08,11人來quick dinner,叫咗 :

1) 炸魚餅
-ok,合格,但食友們就麻麻哋鍾意

2) 蒜蓉包仔 x 2
-個豬肉切得比較薄,又夠熱,夠味又帶d香口
-因之前跑上跑落咁嚟到,食番碗凍檬,即時幫助散熱,呢個不俗

3) 串燒 : 豬頸肉, 雞肉,雞腎,牛, 珍寶腸, 墨魚丸
-全部多串,我都數唔到有叫咗有幾多
-但最喜歡喺雞腎同豬頸肉

4) 飛天通菜
-惹味,正

5) 冬蔭公湯
-只有酸味,唔多覺辣味,連我都feel唔都,莫非唔記得落辣椒????

6) 咸魚炒椰菜苗
-好夠味,不錯

7) 燒大蜆 x 2
-個蜆size好大隻,但鮮味就唔多覺,蛝友話佢哋上次round 2嗰碟好好味

8) 咖喱大蜆
-個汁幾好味,唔太辣

9) 炒金邊粉
-普通

10) 炒飯
-炒得濕咗d,好普通

11) 飲品 : 青檸梳打,青檸沙冰, 西瓜沙冰, 提子沙冰, 菠蘿沙冰
-總之每人1杯
-我嘅青檸梳打酸酸哋,唔會太甜,不錯
-原來食友嘅沙冰仲正,尤其喺提子味因唔喺人做色素嘅"流"嘢貨色


後記
1) 店內layout就喺咁簡單

2) 今次難得咁多人,可以食到好多款嘢.............而且好多都喺新識嘅食友


點樣去???
1) mtr旺角站..............轉van仔

2) 因落緊雨,所以無影相,又跟住友人行,我自己都認唔到路

3 則留言:

  1. 個樣好好味咁,尤奇係 d 麵包…

    回覆刪除
  2. 冬蔭功個樣似咖哩多D!

    回覆刪除
  3. 我本來真係同妳個fans---sloppy joe咁寫架... 比佢寫先一步...hehehe
    ***個樣好好味咁,尤奇係 d 麵包… ***
    因為我好鐘意趙面包架... 呵呵

    回覆刪除