2010年4月5日 星期一

一期一會日本料理@灣仔 - 不會再會 (closed)

closed

期一會日本料理 

地址 : 灣仔軒尼詩道99號1樓
電話 : 3486 8532
消費 : $53/head
整體評價 : poor (純因為服務mentality) 

feb 24, 10,4人來lunch,我叫咗 : 

1) 豚肉生薑燒定食 (hk$53)
i) 前菜
-只喺微辣,ok

 
ii) 豚肉生薑燒
-豬肉調味得,亦唔乾,只喺煮得輕微耐咗add add(唔嚴重),但連埋洋蔥絲食,都幾惹味
-最啱送飯食

iii) 麵豉湯
-正常

iv) 甜品 (補償品)
-女店員請我哋食作為久候嘅補償
-事源友人叫嘅金菇牛肉卷定食漏咗單.........我哋3個,全個餐都食晒都未嚟.......期間已經向同1女店員(身份應該唔低級,因唔洗著制服)3催4請都出唔到..........第3次先承認漏咗單.........話等多4分鐘就得.........不過4分鐘又4分鐘都未嚟..........我哋緊喺又追啦因為打工仔午飯都喺食1個鐘啫
-女店員 : "我哋都催咗廚房出好幾次........但佢哋都喺唔肯出........不如我同你取消咗佢"
-友人 : "咁有咩餐可以比我揀,可以嚟到比我食?"
-女店員 : "你就算叫其他嘢,睇嚟佢都做唔到比你" (講到咁,你即喺想點?.........要友人空住肚走咩.........想叫我哋埋單牙?.........我見門口位好多人等緊枱)
-咁我哋3個都各自1人問佢1句嘢.........我都唔記得咗大家問佢咩問題.........雖然我唔喺受害者,但我聽到都火啦.........根本無理由,毫無邏輯可言,覺得佢只喺想草草了事........早d交番張枱比佢再做生意
-女店員見我哋唔接受呢套,佢就走去再跟進過..........無耐終於就拎咗個金菇牛肉卷定食嚟
-女店員雖然有講唔好意思,但可以咁同客人講d好費解/令人好火嘅解決方法...........我咁大個女都真喺第1次聽...........我只能讚佢"好本事/fabulous"(咁都夠膽同受害食客講出口)同好彩.........唔喺都比人"少"到佢暈啦...........不過可能佢都揀人講d咁嘅嘢.......見我哋4個ol,估計都唔會咁有失斯文
-樓面同廚房嘅協調有問題/唔妥(不過亦有可能女店員根本無認真去跟進過)...........不該禍及食客...........餐廳漏咗單,講到廚房個主導權仲大過管理級...........攪唔掂廚房(根本無咩理由,除非個廚喺老闆嘅啫,所以唔多可信)........就同食客講到唔接呢張單咁,唔會有咩解決方法/餘地,當成粉筆字咁抹咗佢..........實在好唔負責任/無承擔任,根本無從食客嘅立場去諗,好基本啫,都唔喺要你為食客諗d咩前瞻性嘅嘢
-午飯時間,你浪費咗人哋45分鐘有多先話做唔到,想要人走..........叫佢哋自己出去諗掂佢,呢個喺咩服務態度!!!!............仲要唔喺普通侍應同你講喎.........真喺唔要得!_!我夠膽講就算去鐵皮大排檔嘅食肆,佢哋肯定唔會自己漏咗單........仲將個問題推番比個客
-真喺越寫越火光...........不知所謂 (我好似從未寫過1間食肆嘅服務會用上不知所謂咁嚴峻嘅措詞)









後記
1) 味道不至於好好,不過喺絶無問題

2) 今次友人"唔好彩",遇上漏單,見識到佢嘅處理能力何其"高"...........我就唔想比機會自己去遇上呢個"唔好彩"
 

點樣去???
1) mtr灣仔站..........b1出口

2) 轉左.........直行

3) 去到接近街口.........右手面有條斑馬線

4) 2截斑馬線...........向右面前行........好快就到

7 則留言:

  1. 一句講晒: 佢地冇系統﹗

    回覆刪除
  2. 係呀,我都未見過妳用不知所謂去形容妳去過o既食肆,好在係妳地,換第個可能真係全程“多”到佢暈!

    回覆刪除
  3. 咪扼我啦,你食 lunch 四圍去,點只一 粒鐘呀! btw,睇左志明與春嬌未? 好唔好睇?

    回覆刪除
  4. ok, No good... no next time...

    回覆刪除
  5. good idea, thx jj

    回覆刪除
  6. 「一期一會」真有意思,一生只會去一次是也!

    回覆刪除
  7. 明哂啦, 真係好差喎..

    回覆刪除