2010年4月6日 星期二

Favaca@中環 - 寧靜小店 (closed)

closed

Favaca

地址 : 中環蘭桂坊雲咸街31號地下C-D舖
電話 : 2882 3872
消費 : $230/head (ie total $460)
整體評價 : fair與good之間 

feb 26, 09, 2人來晚飯,叫咗 :

1) 麵包籃 (免費)
-籃包仲好暖熱,做到外脆裡軟
-而個牛油就帶點鹹香
-很不錯


2) 特製扒虎蝦海鮮日式沙律 (hk$128)
-份量幾大
-面頭撒上好多紫菜條,只喺呢點好日式
-海鮮有大蝦,帶子,3文魚同吞拿魚,每樣2件,所以好容易同友人對分
-大蝦,帶子,3文魚無煎老到,但吞拿魚就煎耐咗少少,有實嘅感覺,又有筋
-其實如果吞拿魚質素唔喺靚級數,厚切又煎老咗,味道同口感就好明顯的差
-醬汁酸酸甜甜,頗醒胃


3) 鵝肝野菌石頭鍋意大利飯 (hk$218)
-我見menu搵唔到,但又見or食家有寫,原來喺off menu
-估唔到女侍應會問我要不要食飯焦........因為我話食,所以佢幫我哋焗咗1陣先返嚟同我哋揭起個蓋
-見到鵝肝嘅油滲咗落d飯度
-鵝肝喺厚切.......但因為熱力關係,很自然鵝肝會變相好似煮老咗咁,鞋咗少少
-我有諗過食鵝肝都主要喺食其滑膩嘅口感,現在嘅熱力破壞咗佢嘅口感賣點,倒不如用鴨肝,起碼味道上會更濃肝/禽味
-飯可以硬多些少
-整體都香菇味
-飯焦都喺薄飯焦,非中式煲仔飯咁厚,但都勝在脆同香

4) flourless chocolate cake (hk$68)
-餐廳名物
-比想像中大碟,而個賣相亦同1般食到的唔同(估計全兜咁做,大面積,淺身會容易控制d)
-切落去就喺軟淋淋,已知道1定流
-好濃朱古力味,有料到,仲好熱添
-不過友人唔好黑朱古力,所以佢會覺得苦
-不過相伴嘅2兜的骰雪糕球就少咗d
 

後記
1) 多謝友人請食飯 
 
2) 店內setting

3) 服務很好.........或者仲喺新,所以就算fri nite,都唔多人...........有1女侍應都好nice,好靚女呢~~~~


點樣去???
1) 坐mtr中環站d1出口.............轉右

2) 過咗馬路.........行上呢條雲咸街斜路
 
3) 見到威靈頓街嘅路牌..........過咗呢條馬路,向藝穗會嘅方向上
 
4) 向上行........會經過鴻x酒家
 
5) 去到街口位 (corner有間wooloomxxxx嘅餐廳)........轉右入呢條街
 
6) 望對面就喺



3 則留言:

  1. 我鐘意個鵝肝野菌石頭鍋意大利飯呀﹌

    回覆刪除
  2. 下次去唔知個靚女仲o向唔o向度!

    回覆刪除
  3. 我見到OR出左佢的coupon呀, 諗緊好唔好破一破慳囊去試一試

    回覆刪除