2010年4月18日 星期日

hurt locker - 拆彈雄心



呢幾日睇咗

假如戰爭就是地獄,為什麼有人會選擇作戰到底?在這個不再實行徵兵制,而是募兵的年代,對那些自願走入戰場的人來說,有時候戰爭的衝擊帶有強效而誘人的吸引力,甚至成為一種癮。
劇情緊湊的《拆彈雄心》故事圍繞著一班堅負起全世界最危險的工作之一的精英將士。他們就是戰場上的拆彈部隊,負責在伊拉克的戰場上搶先拆除危險炸彈。當美軍新任中士占士 (謝洛美維納飾)接管其中一隊訓練精良的拆彈部隊後,他任意妄為的個性將他兩名下屬Sanborn和Eldridge置於巴格達槍林彈雨的險境之中。正當二人試圖控制占士的放任行為之際,整個城市已經陷入一片混亂之中。危機迫近的關頭,占士的真本性終於逐步顯露,改變了身邊每一個人的命運。


後記

本片攞咗好多大奬...........完全贏晒亞凡達...........所以好期待喺1齣好過亞凡達嘅電影............不過睇晒全片,故事無幾多個高位.........緊情度只喺得1,2幕,其他時間都幾悶吓.........但個反戰同表揚戰場上嘅軍人message就好出

4 則留言:

  1. sorry, I press the wrong button. I rewrite again:
    oh too bad that I can't join Sh!ok again la...and dunno when we can meet up boz seems KC hasn't organized dinner in Apr wor...

    回覆刪除
  2. Yes, I confirmed ga! 因為第一次去 Sh!ok當天, kitchen 漏煤氣所以臨時取消了.... David 說會改天再弄私房菜給我的朋友的,但都過了 3 weeks 了,我都收不到他的消息,又不好意思打擾他...
    9 Apr 那晚,如果唔係驚食左 spicy food 會加重喉嚨痛,影響第二日去旅行,我一定會帶病出席的.....
    26 Apr...因為收到 Isaac 說 cancel event, 他說未必邀請所有人....因我收不到 invitation, 所以以為自己無份去 tim...
    haha, so happy that I am on the list ar! thank you very much ar!!

    回覆刪除
  3. 唔緊要啦! 好多謝您話我知呢! thank you so much!
    by the way, I heard that KC is going to organize a dinner on 14 May. Did u receive invitation? I didn't receive invitation ar....我都係睇人地寫比 KC 的 wall, 話 14 May 兩位先知有局咋.....
    do you know ar?

    回覆刪除
  4. 呢幾日睇咗? 咁就冇時間性既限制?

    回覆刪除