2010年4月1日 星期四

金山海鮮酒家@佐敦 - 調味重手


地址 : 佐敦吳松街66號
電話 : 2332 7366
消費 : $163/head (ie total $650)
整體評價 : fair
 
feb 22, 10,4人來dinner,叫咗 : 

1) 鴛鴦豆萬壽果雞腳煲唐排-細 (hk$30)
-料很足
-不過我懷疑落咗味精,因飲到第2碗中段時,有明顯味精反應

2) 雲英雞
-好彩友人記得叫
-有點醃鹹雞同沙薑雞嘅混合體,所以調味上會濃d
-不過隻雞好有質素,因為似喺活雞,食佢嘅肉質時,唔會腍晒,有點彈性,微"un"度同雞味
-旁邊仲有雞腎片
-很不錯

3) 銀山砵酒焗桶蠔 (hk$72)
-無想像中咁肥美,每只都經炸過後(因食到蠔邊位喺微硬脆的)才用錫紙焗
-雖然惹味,但味道同調味都比較重手

4) 炒芥蘭 (送)
-我哋屈店員送嘅
-清綠,明顯喺落糖的甜
-店員講笑話 : "送菜無問題,送埋個人比你都得啦"
-我 : "咩人先?..........如果送個o靚仔比我咪死!.........我要養埋佢~~~hahaha"

5) 蒜蓉粉絲蒸扇貝 x 4隻
-蒸得時間剛好,肉質無"鞋"無"un"

6) 豉椒炒蟶子
-調味偏濃,味甜,但唔喺鮮甜嗰種甜法

7) 椒鹽大尿蝦 x 2隻
-第1次出嚟嗰碟,唔大隻餘,仲好瘦,我哋懷疑比錯咗$28/隻嗰款我哋
-店員好認真處理我哋嘅投拆,拿住竹籤逐件睇,之後就換過呢碟
-不過都喺咁細碟,但叫做肥d
-我揀咗最好肉嘅身位,所以啖啖肉,也有點鮮味
-不過要成$1xx幾蚊1隻咁嘅size,就貴咗d

8) 綠豆沙 (送)
-ok,多豆,有海帶,不過無臭草
-唔甜


後記
1) 多謝友人請客

2) 本來喺去打邊爐,不過老細喉嚨痛,所以改咗嚟呢度食海鮮.........不過佢嘅調味做法比較重手.........食海鮮還是喜歡原味多d,小菜嘅甜度都喺輕番d手好d 

3) 當晚我哋講番以前黑暗嘅日子...........幸好已經喺過去了..........當年令1友人無辜受牽連...........如今對佢有1份歉疚+無限感謝~~~~


點樣去???
1)mtr佐敦站...........c出口

2) 右轉.........向前行 

3) 去到白加士街路口........過完紅綠燈........再向前行

4) 去到吳松街口.........轉右.........向前行

5) 過完呢條馬路仔............繼續向前行

1 則留言:

  1. 店員講笑話 : "送菜無問題,送埋個人比你都得啦"
    So entertaining. Because of this, can go for a second time.

    回覆刪除