2010年4月21日 星期三

深記海南粉@元朗 - 正宗海南撈粉

深記海南粉

地址 : 元朗民合徑8號幸福樓2期地下13號鋪
電話 : 2470 1800
營業時間 : 10 .00am - 8.30pm
消費 : $20/head
整體評價 : good
 
見食友介紹過咁特別嘅撈粉,mar 14, 10嚟叫咗 :

1) 正宗海南撈粉 (hk$20)
-唔好以為無湯,就喺凍食
-女店員上之前問我想暖定熱d,我話要熱d(應該喺叮啦)
-都幾大碗喎,又好多料,有薄脆脆,大豆芽,花生,芫茜蔥,肉乾絲,芝麻,菜甫/炸菜之類嘅醃菜
-咁多款餸,味道同口感唔豐富先怪啦~~~~
-仲有個深啡色醬汁..........撈均食唔會好鹹喎,ok,而且食完返到屋企都無出現口渴嘅情況
-至於個粉,好滑,無咬口,但都唔會過腍,適中
-女店員話呢個喺好正宗嘅海南食法,佢幾好人,又傾得,佢都有問我覺得好唔好食,我又要求佢比多d芫茜我,服務不錯



後記
1) 此店嘅主要名物其實喺海南雞飯,不過我都喺覺得撈粉有特式好多,其他地方都食唔到

2) 不過環境真喺好簡陋/麻麻,通常都喺開摺枱坐巷邊咁食


點樣去???
1) 坐巴士/lrt..................喺元朗廣場/豐年路落車

2) 喺越x嘅呢條巷轉入就喺

4 則留言:

  1. Seems like a veggi dish and full of flavour. Good for summer.

    回覆刪除
  2. 不想唸書的時候…對一個鏡子對著自己照了一下,上上下下仔仔細細的照過之後。
    阿!忽然發現有非念不可的理由:「啊…………那麼醜,不唸書還能幹嘛…」
                                                                                     . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. 前排先去完元朗~都好似冇留意e間餐廳tim..^^ 下次去試下先..

    回覆刪除
  4. 海南撈粉?
    我未聽過咁叫法 我地就咁叫海南粉
    睇幅相一D都唔正宗
    強烈建議你去海南島食一次比較下

    回覆刪除