2010年4月23日 星期五

crazy heart - 聲聲相識



呢幾日睇咗

劇情笑中有淚的《聲聲相識》,話說一位窮途潦倒鄉謠歌手 Bad Blake(謝夫布列治),年屆 57 歲的他曾經風光一時,但事業沉寂加上多次婚姻失敗的打擊,現今淪為過氣歌手。他終日借酒澆愁,於各地三流酒館巡迴賣唱,對著一班年邁歌迷及酒鬼,獻唱當年叱吒一時的陳年金曲。Bad Blake 只有一個卑微心願,就是希望其名成利就的天王級徒弟 Toomy Sweet(哥連菲路)會邀請他擔任演唱會的開場嘉賓。
生命就是這麼奇妙──這晚 Bad Blake 去到美國新墨西哥州演出,竟對到來採訪的女記者Jean(瑪姬嘉倫賀)一見鍾情,遺忘已久愛火花在心中重燃。然而 Jean 在感情路上亦幾經波折;她本身是位單親媽媽,未敢完全投入這段感情。突如其來的緣份,能否令 Bad Blake 人生得到救贖,活出花樣中年?


後記

jeff bridges憑此片攞咗oscar最佳男主角,所以好有興趣去睇吓佢個表現。

前段都幾悶吓,睇住1個潦倒又唔專業嘅歌手呃飯食.........飲酒同食煙2味,脾氣又差.........故事要去到個女記者同個仔出現.............老歌手就有改變.........咁就開始好睇喇

佢開始想去搵番個仔..........酗酒令到佢唔見咗個女記者個仔1次,最後好彩搵番............不過呢2樣嘢,令佢好有挫敗感,因個仔無興趣認番佢(understood)因無聯絡幾10年.........而女記者亦因此忍痛離開.............但老歌手就從此戒酒..........積極作番歌,供比徒第唱...............當年多後就遇番個女記者,不過佢已經結咗婚

所以呢套片近似現實生活,故事上並無戲劇性發展到完美大團圓結局.........事實上,過去嘅錯失點都喺彌補唔到的..........關鍵在於當事人比唔比機會去原諒你同既往不咎.........接受番你.........所以當然唔喺每次都會make up得到............不過就算結果未必喺+ve,但並唔代表唔需要改正過來..........因為keep on right track都喺對自己1個交待/-低對其他人嘅傷害

沒有留言:

張貼留言