2010年4月26日 星期一

互動瑜伽素食@尖沙咀 - 私房齋


地址 : 尖沙咀山林道30-32號昌林閣15樓B座
電話 : 3422 1195/ 9740 9846
消費 : $150/head (ie total $1,500)
整體評價 : impressed


mar 17, 10,食友好犀利,搵到呢個咁僻嘅樓上齋局,10人來dinner,食咗(因為喺私房菜,所以無菜單,每碟菜名喺我自己作的) :
 
1) welcome drink
-因為我早到,女職員就斟咗杯welcome drink比我飲
-喺薑,新鮮檸檬汁+冰糖整成
-裡面會有d黑咖色嘅碎,我以為喺薑皮,原來女職員話喺1種herbs,對身體好,可以預防cancer
-估唔到個味好夾,我唔覺薑味過重,都唔辣,只喺有溫溫嘅薑味,又甜甜哋,酸味唔重
-女職員話1定要用冰糖先有呢個味
-不過甜度可以慢番些少就perfect喇
-好好飲,見食友們不斷咁添飲就知大家好鍾意啦

2) 豆湯
-用咗多種豆同瓜去煲,亦喺好飲
-佢嘅調味好適中,絶對唔喺偏淡,但又唔會叫鹹

3) 茄汁粟米醬
-有新鮮粟米,估仲有d瓜,香草咁煮
-呢個比較惹味,配黃飯最啱

4) 黃飯
-相信喺有益d

5) 西蘭花豆腐
-主要有西蘭花同豆腐
-個汁似喺葡汁feel
-呢碟味道清d

6) 炒粉絲
-除咗粉絲之外,好似有d唔知咩碎
-不錯喎

7) "稔"樹煮薯仔
-"稔"樹聽女職員講,佢印度嘅樹種,佢哋自家種喺天台
-可以拎d葉嚟煮餸,味道甘苦,有排毒-肥嘅功效
-吞完之後,又真喺幾餘甘吓喎
-有食友笑說可以-肥嘅話,淨食葉(苦甘嘅源頭)都得呀.........可想而知佢嘅決心幾強...........hahaha

8) 豉椒炒茄子
-好有豉椒排骨炒河嘅格,如果有埋河粉,真喺10個似
-茄子切件後炸下佢
-呢道菜算喺全晚最濃味的了

9) 炸苦瓜
-苦瓜並非重點,而喺伴碟嘅芫茜腰果醬
-我先食1小"羮"綠色醬,甜甜哋
-伴苦瓜嚟食,真喺將苦瓜嘅苦味中和咗好多
-苦瓜嘅炸漿脆薄

10) 炒小白菜
-正常

11) 腰果馬蹄炒什菜
-好多材料,有新鮮粟米,腰果,馬蹄,鮮百合,芹菜等
-所以好好味,送飯最啱

12) 南瓜蓮子薏米糖水
-組合特別嘅糖水
-南瓜打蓉晒,有蓮子(軟綿),薏米,麥米(有咬口)
-明顯甜意,甜度都可以接受
-好味,不過太飽了,所以沒有再添飲


後記
1) 屋內背後有條樓梯上天台,有點harry potter feel (secrets of the chamber).......hahaha

2) 呢度好好,職員想問你有咩想添,我哋添咗welcome drink啦,個湯啦同糖水

3) 呢度除咗有齋食外,仲有班教人煮齋,有瑜伽堂上,又有瑜伽哲學上

4) 上晒d菜後,廚子兼導師brian同我哋講喺yoga嘅哲學,不過我無慧根,吸收不多.........晒咗brian1番心機~~~~

1開始就講我是誰,即who am i,我即時只喺諗到成蟲企喺石頭上大叫"who am i"嘅畫面...........hahaha.........外於導師好正經..........所以我無講笑/攪爛gag...........之後同友人們講番..........友人有個suggested answer好攪笑.............佢話你點解唔答佢 : "who r u?"..........hahaha

導師又講到食齋嘅好處,就喺可以寬恕別人,我就忍唔住話要請我老細食多d,等佢可以寬恕我嘅過失........hahaha


點樣去???
1) mtr佐敦站.........d出口..........轉左

2) 過完馬路, 去到山林道口.........轉左入去...........去到幾尾吓先見座大廈



5 則留言:

  1. Do u mind facebook me your mobile? I will try to be there at 730
    Mine is 92723739, thks

    回覆刪除
  2. 呢碟炒粉絲,估唔到會好食?

    回覆刪除
  3. 是不是要入會先去得?要一邊聽一邊食?好似好奇怪呀?

    回覆刪除
  4. 個網網上唔到既~~~

    回覆刪除
  5. 互動瑜伽素食, I LIKE!

    回覆刪除