2010年3月31日 星期三

gd exam experience

我終於掟起心肝去考試(導賞員)................feb 20,10,諗住星期6少客d,易帶d啦...........先知道邊個喺考官...........已令我個心沉咗1沉..........不過佢都好好,講明比我聽有咩位喺佢嘅觀察/留意/內容重點.......仲比我問嘢........佢真喺答得好清楚,連個關係都解釋得好透徹........之後落去收客嘅路上...........已知道有2大group人(25人)等緊我哋.........可以即走.............從未試過星期6早上會咁旺...........仲有好多個細路呀(因1老1嫩都喺kick手嘢)~~~~莫非天亡我也????

幸好,托賴,合格到.................成為正式導賞員之後,就收到以下禮物~~~~

有時朋友都會問我做呢樣嘢有無$$$$/著數............其實真喺咩都無...........任何形式嘅$$$$都無.........只喺會有件長袖+短袖嘅t shirt,風褸作制服............有時我都問自己點解要玩呢瓣義工呢.............說實話...........可能時間多..........又唔上進/增值自己............1個機會下嚟join咗濕地做義工................發現到大自然界嘅植物同昆蟲之間有時可以好微妙,好互相協調

但喺嗰日考試,聽到個好好嘅理由比自己繼續做落去...........有能力付出都喺1種福氣..........唔喺個個都有能力去付出.............相同地,比人呃都喺1種自我能力嘅確定...........因為你要有價值/有嘢可以比人呃,人哋先會target你.........不過呢點我就唔認同喇,有能力唔等於要比人呃/比人take advantage

之後,我都希望可以做到每個月都撥出共1天比濕地~~~~其實帶團每次都會遇上唔同難度..........點樣先可以成功 (直接喺睇流失率)..........你點同拍檔夾(因唔同人有唔同習慣,導賞內容嘅喜好同觀點)..........都有其難度.........要夾得如魚得水都唔喺咁易

2 則留言:

  1. 在我來說, 取諸社會, 用諸社會, 返工就算點做都只係為公司, 當有一日公司覺你吾聽話, 無價值就無人情, 義工都會有人欣賞

    回覆刪除
  2. 好贊成妳說"........唔喺個個都有能力去付出............." 有時間, 有能力已經是一份福氣。

    回覆刪除