2010年3月25日 星期四

a perfect getaway



呢幾日睇咗友人借我嘅呢套戲..........都唔知香港有無上過

內容描述席妮和克里夫是一對人人稱羨的新婚夫妻,兩人愉快的搭上前往夏威夷的班機準備度過浪漫的蜜月,在途中,他們兩人遇到了另外兩對戀人,分別是凱爾和克莉歐以及尼克和吉娜。

而就在此時,新聞不斷播出有一對鴛鴦殺手正在夏威夷大開殺戒,六人都在猜忌對方是不是就是新聞上所描述的兇手,到底兇手是這六人之中的人?還是兇手另有其人?

不過可以確定的是,原本快樂的假期變調了,甜蜜的度假全毀了,取而代之的是瘋狂的猜疑以及無止盡的殺戮...!

後記

本片喺2009年10月嘅出品.........

初時會引導你去諗好似鴛鴦殺手嘅1對........之後再教個focus去另1懷疑男女...........原來好似成為受傷目標嘅反而先喺殺手..........本身嘅陰暗面+上藥物嘅刺激,令佢做出好多兇殘嘅殺戮行為..........佢嘅老婆就1直1/2推1/2就咁活喺佢嘅陰影下

不過我有少少唔明點解另1女主角睇到個video cam嘅舊片,就知道佢男朋友將會遇害..........拼命咁迎救............之後就1幕幕咁交待番男主角喺城巿點樣犯案...........莫非見到d親友叫個新郎做rocky,就諗到?..........後來友人話因為個婚禮嘅主角都唔喺佢2個,就知道真嘅雌雄大盜喺佢哋喇...........不錯的橋段

沒有留言:

張貼留言