2010年3月13日 星期六

松菱日本料理@灣仔 - 有點不幸


地址 : 灣仔港灣道1號萬麗海景酒店3樓
電話 : 2824 1298
消費 : $235/head (ie total $470)
整體評價 : below average因未食完我已經肚痛,友人就番到屋企先痛

以前見到食家寫此處嘅鐵板燒比老銅嘅和xx比,價$$$$相約,但就高1班。所以1直都好想嚟,終於安排feb 06, 10,2人來lunch,叫咗 : 

1) 鐵板餐 - 竹 x 2 (@hk$210)
-附上嘅3格醬汁
-師傅教導左邊(檸檬醬汁)同中間(橙味醬汁)喺用嚟點海鮮; 而有芝麻嗰格(蘋果醬汁)就用嚟伴牛肉食

i) 沙律x 2
-ok,只喺粒車厘茄有明顯嘅甜味,其他蔬菜就很清淡

ii) 燒魚 x 2
-喺3文魚,魚味都算濃郁,亦無煮老到

iii-a) 海老
-好有鮮味,亦爽口,彈牙
-因同友人share,所以只得2件仔
-蝦頭無咁快燒好,要慢火燒吓佢,不約要去到厚切牛肉時先整好

iii-b) 帆立貝
-粒帶子喺好厚身,張喺片起咗再切1/2
-鮮甜味不夠,有些少"un"

iv-a) 米國牛肉 - 薄切
-米國即喺指美國
-師傅問咗想要幾成熟
-我都喺想生d,要咗5成,所以d肉會帶點嫩粉紅
-1客嘅薄切,好似有4-5塊
-薄切嘅食法就喺中間卷以蒜片同蔥粒
-蒜片比蔥粒出色,可能蔥味不夠出啦
-雖然師傅建議牛肉蘸蘋果汁,因有咁多舊,所以我每款都蘸嚟試吓,個人都喺鍾意橙味醬汁

iv-b) 米國牛肉 - 厚切
-呢個厚度並非我想像中咁厚
-見鐵板有另1枱食客嘅西冷,嗰d先喺叫厚切架嘛,haha
-見到師傅將邊位嘅脂肪切走,原來留番備用
-ok,但唔多驚喜
 
v-a) 炒飯
-呢個炒飯炒得香氣4溢
-相喺1/2份量
-之前嘅牛扒邊就喺留番+入炒飯內
-味道都喺偏淡,但偶爾食到鹽巴,所以鹹度都還可以啦

v-b) 炒麵
-呢個帶少少食噹噹燒嘅hp醬
-但可惜無鹹味,所以呢個比炒飯更淡口
-相喺1/2份量,所以整份嘅話都幾多下
-師傅去到呢個時間,都話個鐵板餐都幾多嘢食,所以會有3個女仔叫2個餐就夠
-因為都已經飽,+上又調味不夠,所以食到1/2就放棄了

vi) 炒野菜 x 2
-主要喺芽菜,之外有些少椰菜絲,青椒絲同紅蘿蔔絲
-都喺比較淡口,但幸好芽菜仲保持到個爽口度
 
vii) 香之物 x 2
-即喺醃物

viii) 味噌汁 x 2
-初時見到湯面浮起3片白白哋嘅片
-挾起來原來喺腩肉
-店員即刻來介紹,話喺新嘗試
-麵豉味溫溫的,配有肥腩肉,有點廣東菜feel
-不錯的創意

ix) 甜品 x 2
-甜品喺椰子布甸,小小的1"兜"
-不過味道普通,可能椰子唔濃又唔香

 
後記
1) 店內環境

2) 預祝友人生日快樂.........抱歉呢餐食到主角不舒服~~~ 

3) 不過呢餐我未去到飲湯,已經覺得有點肚痛..........食完甜品後,就要去洗手間了..........友人又無事,所以初時我以為喺個人腸胃敏感...........點知友人晚上來電,佢話之後即刻坐車回家,將近返到屋企就肚痛...........我都幾肯定喺呢餐嘅問題..........我之前9點嘅早餐只喺食咗個牛角包啫..........如果個包有事,早就應該有料到

4) 除咗懷疑食物衛生有點問題之外..........服務方面都好細心,nice同主動 

5) 我食過嘅日本鐵板燒不多,呢餐都喺第2次。味道上,就算無肚痛,我還是會揀老銅嘅和xx

沒有留言:

張貼留言