2013年10月7日 星期一

Pickled Pelican@赤柱 - 遊閒lunch

Pickled Pelican
地址 : 赤柱大街90號地下及1樓
電話 : 2813 4313
消費 : hk$170/head (ie total hk$510)
website : www.cafedecogroup.com
純個人評價 : fair與good之間


sep 12, 13...........3人嚟lunch.........叫咗 :

1) french onion soup (hk$68)
-with gruyere cheese crust
-我揀呢間餐廳最主要喺因為佢.............食友們都好like呢度嘅洋蔥湯
-個芝士面蓋住成個湯碗........的確澎湃
-因為當時3樣食物同時上枱.........我見佢有咁好嘅保溫條件............所以食晒個魚同ribs先飲佢
-所以飲佢時,已沒有熱氣,只可以叫唔凍啫
-唔知喺咪是否咁樣,所以味道無預期咁好飲..........芝士又多又chewy,個湯喺薄身.......裡面好多洋蔥絲同有塊麵包
-自覺洋蔥甜味未夠..........而且可能+咗酒.........味道總是有點怪怪的
-如果下次再嚟.........我會再試多1次........到時我會即刻飲.............睇吓同今次有無分別先



2) fish & chips (hk$148)-3 dishes同時上枱..........揀咗食呢個魚先.........因要趁熱食
-1碟3大條
-脆漿薄,沒丁點苦味,又脆
-裡面嘅魚柳很嫩很滑很juicy........亦有其本身嘅魚味..........1定唔會bland........魚嘅質素很好
-重要伴以malt vinegar同tartar sauce...........我自己鍾意蘸tartar sauce多d...........可以令炸魚錦上添花
-底下有炸薯條,同樣優質
-喺香港做得好嘅fish & chips唔多...........呢間好impressive.........嘴刁嘅友人都大為滿意
-超讚~~~


3) pork ribs (hk$238)-with potato, apple, vegetable and bbq sauce
-很掛醬.............個bbq sauce甜美..........ribs多肉.........煮得腍,唔乾,亦有肉質.........唔實,不過鬆度只可叫合格........如果鬆多d.........將會喺另1道wow的菜色
-配以薯角,青蘋果同邊豆

 
後記
1) 餐廳望出境觀+餐具


2) 當日真喺好藍天白雲..........超gd weather
 
 
3) weekday嘅赤柱...........真喺好遊閒.............話就話我帶友人倆嚟郊遊...........其實我覺得喺佢哋陪我多d...........因為佢哋like中餐多d~~~~

沒有留言:

張貼留言