2013年10月16日 星期三

又下煮

oct 06, 13................又等我煮飯比屋企人食啦...............菜單如下 :

1) 番茄薯仔蛋花........最啱送飯..........不過唔夠鹹


2) 青瓜炒蝦仁........呢個味道最正常,食得吓


3) 魚湯浸菜心..........大好嘅綠綠菜心..........最後比我攪到黃晒~~~~哀哉!!!!



4) 紅3魚菜湯 (即喺上面用嚟滾完菜後嘅湯)..........買咗4條紅3魚...........先煲咗個湯.........後再放d菜心入去滾


下次改善位
-初時諗住先煮好個魚湯浸菜心等屋企人返嚟..............豬豬的我滾熟咗d菜心後.............就come埋個蓋.............咁就出事了..............開飯時.............d菜變到黃晒呀~~~~~............好似湯渣咁..........慘不忍睹.............真喺對d菜心唔住呀..............原來唔好come埋個蓋就無事~~~~

唔好以為我食過咁多間餐廳就=識煮.............真喺另1回事架............我煮嘢喺又無talent..........又無sense............所以要實驗最少2次先見得人~~~~

1 則留言: