2013年10月20日 星期日

2/3 Dolci@灣仔 - 近期大愛

moved

2/3 Dolci


地址 : 灣仔星街2號地下K號舖
電話 : 3426 9883
消費 : 詳情如下
website : www.2third-dolci.com
純個人評價 : impressed


3 visits
sep 10, 11 & oct 16, 13............共買咗 :

1) 2 flavors gelato (hk$59)
-個雪糕柜得5個選擇...........試食過之後.............揀來salted caramel同83% chocolate
-salted caramel喺9月份嘅特別flavor...........所以叫來試吓..........不過都幾易溶.......佢嘅caramel不是焦味style.......而喺拖肥味..........幸好有點鹹味,先可以有點豐富嘅個性味道..........否則就非我杯茶了
-而個朱古力喺極度極度濃厚黑朱古力味............我平時都食開黑朱古力..........佢嘅甘苦味之強..........我覺得個名應該要改成bitter chocolate比較貼切d


2) 1 flavor gelato (hk$38)
-第2次嚟終於見到佢signature嘅pistachio味
-呢個味好多人都話好.........我更+要試啦
-同樣有同1缺點就喺都幾易溶
-果然好味...........因為開心果味很實在,很純正,又濃........不假,亦沒有混入其他味道
-曾在別的食肆食過開心果味雪糕..........但佢嘅recipe有埋杏仁味.........很怪,反搶了開心果味........喧賓奪主



3) guaiava (hk$46)

-8 layer guava cake
-呢個喺佢哋其1名物
-喺番石榴味嘅蛋糕.........有不同嘅層次........但全部都喺由圍繞住番石榴味.........有sponge cake, ganache同jelly
-我諗住味道應該好清新...........但其中有1層是很甜的..........所以整體我覺得幾甜吓
-我身邊嘅食友都分別食過呢個石榴味蛋糕.........但佢哋話唔甜押..........有機會想買多次嚟食verify吓

4) frutti di bosco (hk$40)
-very berry chiffon cake
-店員解釋佢哋chiffon cake嘅質感............所以好慷慨咁請咗我食佢哋另外嘅baby chiffon cake............喺好濕軟......有點黏手.....有回彈力
-外表的mousse cream很light.........好滑,又唔多甜
-個chiffon cake同樣鬆軟..........夠濕度
-面頭仲有好多款我好like嘅mixed berries (strawberry, raspberry, blueberry, blackberry)..........全部好新鮮
-因為很輕宜.........食完不佔胃置
-gd



5) rossoneri (hk$42)
-賣相好靚,好artistic
-喺raspberry同黑朱古力嘅結合
-除了新鮮嘅raspberry之外......面層仲有raspberry jelly同mousse......之後就喺濕軟嘅朱古力sponge cake, ganache同脆脆餅底
-味道有很濃嘅黑朱古力味外,仲有果酸同脆身口感.........又唔太甜.........無論味道同層次口感都照顧到
-不錯

6) nocciola (hk$42)
-triple hazelnut crunchy cake
-外型很cute.......除咗有1/2粒棒子外.........仲有個粉紅色好迷你嘅macaron
-很棒子因為頂中央嘅棒子醬,之後又棒子mousse,棒子海綿蛋糕..........底有朱古力脆脆餅
-咁棒子我緊喺like啦



7) tiramisu (hk$38)
-這是店員推介.........回想起當時我哋簡潔嘅對答..........都幾有趣
-我 :"你哋嘅tiramisu有無酒先?"
店員 :"我哋喺有酒架>_<"
我 :"咁有無用多過1種酒架?"
店員 :"有,用咗咖啡酒同amaretto"
-gd........這正是我想聽嘅答案~~~
-mascarpone好滑,而個蛋糕亦浸得很濕潤
-除了有咖啡香之餘,亦有酒香
-不過我就希望有brandy/rum酒..........咁個人喜歡呢種烈酒為味道所帶來嘅個性


8) caramello (hk$42)
-caramel cheesecake
-因為9月份special喺caramel...........所以分別出咗caramel cheesecake同chiffon cake.........因為已買咗件berry chiffon cake,所以揀來焦糖cheesecake
-上層喺焦糖味cheesecake........下層喺原味cheesecake
-正如佢嘅焦糖味雪糕.........偏向拖肥味多過焦味.......個人喜歡焦味濃d
-中間有點1/2溶嘅焦糖醬
-芝士味中等,而結實度也適中
9) amore (hk$46)
-呢個喺荔枝同玫瑰味嘅蛋糕
-因為喺dome shape.........所以顯得好細件
-同友人倆share........我掛住食,1口將我嗰小件放入口..........所以影唔到內結構
-荔枝味同玫瑰味都比較溫和


10) pistacchio (hk$46)
-我所認識嘅食友們話1定要食...........所以我第3次來就喺要完全任務
-好似龍珠頭髮嘅喺開心果cream又creamy,又滑..........重點喺好濃郁開心果味呀.........有賴撻底上嘅開心果mousse.........開心果味嘅郁濃度同密度比最外的開心果cream高
-中間就喺焦糖cream..........撻底仲掃咗薄薄嘅朱古力添
-撻底薄,小硬脆
-友人都話好好食........仲叫我帶佢去買添~~~


後記
1) 店內環境


2) 呢間甜品店嘅好多樣甜品都好有水準...........喺我嘅近期大力推介嘅shop

3 店員全部都好熱心同nice..........會很主動介紹店內產品............第3次嚟時..........出咗3隻新gelato...........其中棒子味的好味.........不過我忍手無買

沒有留言:

張貼留言