2013年10月18日 星期五

Outback Steakhouse@荃灣 - 生日會

Outback Steakhouse

地址 : 荃灣青山公路398號愉景新城2樓3-5號舖 
電話 : 2940 0682
消費 : ???
純個人評價 : fair與good之間



nth visitoct 13, 13...........參+咗1個生日暨滿月嘅party........我睇都有50-60人出席...........主人家共安排咗 :

1) 黑糖麵包
-因為主人家叫我哋留肚...........所以我哋都好有胃口
-見到呢條暖熱嘅麵包........我即時volunteer切開佢
-果然喺signature.........個包有獨特嘅香甜味..........又鬆
-所以我哋都有refill



2) 炸磨菇
-呢個炸磨菇都好juicy...........1d都唔乾,菇味亦不俗
-點埋個creamy dressing..........更+滋味



3) 爆谷蝦

-個脆漿+入咗spicy嘅調味.........出嚟好似cajun蝦咁
-伴以1000島醬

4) 香脆薯條混芝士
-french fries smothered in monterey jack and cheddar cheese, served with spicy ranch dressing
-見到2款溶掉嘅芝士已經覺得會好味
-雖然芝士薯條喺好肥.........都都唔理........蘸埋個dressing.........補充番已變得小硬嘅芝士

5) 是日餐湯
-喺磨菇湯..........不過味道好似煮得小"杰"身嘅金寶咁

6) 主菜
-喺4揀1i)煙肉芝士漢堡包
-topped with camembert cheese, bacon, crispy mushrooms, pickle, caramelized onion, chive aioli and aussie fries
-其1食友因為之前去咗食個full lunch.........所以我承包咗佢1/4個
-個漢堡juicy.........都算厚身,又有牛味.......入口仲暖熱
-好多配料喎,除咗漢堡之外...........仲有炸過嘅磨菇,洋蔥,芝士,酸瓜,番茄,煙肉,蔥等
-所以個漢堡點會唔好食鴉

ii) 串燒牛扒粒
-grilled marinated steak, onions, red and green peppers
-呢個我無試過喇

iii) 西冷牛扒
-sirloin seasoned with bold spices and seared just right
-呢個我無試過喇


iv) 蟹肉燒鯛魚柳
-tilapia crowned with crab stuffing, pure lump meat and sliced mushrooms
-原來魚柳應該喺有"撲"過辣調味粉/ 比辣調味粉醃過.........對我嚟講越食越辣
-魚肉本身中矩中規........唔會太乾/"鞋"
-而上面嘅蟹肉就越食越鹹
-很重口味的1道main.......but sorry........not for me
-伴個烚蔬菜會啱過炒飯

7) chocolate thunder
-原來好戲在後頭...........食埋生日蛋糕..............以為已完結時...........食友話仲有甜品上.........我哋都好懷疑
-點知喺真架...........甜魔食友真喺不忘本色.........安排咗個佢好like嘅signature甜品
-最頂頭嘅1球cream同中間嘅vanilla雪糕1樣咁大..........愛cream人勁like
-最底嘅朱古力brownie仲好暖熱..........朱古力味香濃........裡面又有很香嘅nuts
-有埋朱古力漿
-果然無懈可擊
-如果個brownie大件番少少會令成個甜品比例上更balance

8) 飲品
-refillable soda/ ice tea


後記
1) 先祝matthew仔happy bd..........仲有chloe happy full moon~~~當日有靚靚嘅3d蛋糕 (不過好睇唔好食)


2) 當日用咗1邊角落

1 則留言:

  1. 睇番都想好再食chocolate thunder

    回覆刪除