2013年10月19日 星期六

Bee Two French Baguette & Coffee@soho - 越式法包蝦多士


地址 : 中環威靈頓街166號地舖
電話 : 2393 7088
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair


2 visits
因佢有賣法式越南包..............所以當呢間食肆之前喺太子開店時.............我已留意到佢..........後來搬到來中環..........嚟過幾次點知無開.............因為佢sun close...........終可以jul 31 & oct 15, 13...............共試咗 :

1) 即烤豬頸肉baguette combo (hk$62 + $10)
i) 沙律
-有蔬菜沙律,車厘茄都算多喎,其他有紫椰菜絲同生菜
-新鮮正路的



ii) 即烤豬頸肉越式法包
-越式法包喺我嘅favorite..........當然要食佢嘅法包
-呢間相對多款,有最basic..........有+豬頸肉.......+特式辣魚...........+秘製醉雞...........+牛柳等等
-貪心的我揀咗有豬頸肉呢款
-包入口好都算脆..........但可以再鬆脆d........現在脆中帶點硬
-自家醃製嘅紅蘿蔔絲落得好慷慨........酸酸甜甜,味道不俗
-而個豬頸肉就帶蜜甜味多d
-仲有青瓜,番茄同我要求落多d嘅芫茜
-反而我最想要嘅越式扎肉同特製燻肉就又薄切又唔夠多
-食到微微嘅胡椒粉味
-整體唔喺差,但就唔合我想要嘅口味.............我想要重d越南元素..........eg多d唔同種類嘅越式肉,厚切d.......要有點魚露嘅鮮味.........多少少辣/spicy

iii) 熱柚子蜜紅茶
-呢個signature熱飲要+$10
-紅茶味無嘜,似熱柚子蜜多d
-但就無1般嘅柚子咁甜 



2) beetwo tea set t2 (hk$38 + $10)
i) 沙律
-有球火腿洋蔥薯仔沙律

-洋蔥粒爽口,帶有微微辛味
-但個薯蓉嘅甜意多咗d
-個人鍾意薯仔沙律鹹味多過甜味會好d

 
ii) 蝦多士 (2件)-蝦膠部份很結實彈口.....少鮮味....真的不錯
-但麵包都炸得鬆,可能經油炸後變得薄身,無嘜多士嘅感覺
 
iii) 凍青檸梳打
-呢個signature凍飲要+$10
-呢個青檸梳打好飲.........因為見到成杯喺opague嘅淺黃綠色...........再飲埋,就知佢+咗唔少嘅青檸汁........杯入面嘅2片只喺裝飾
-有好清新嘅青檸味.......而且甜度恰到好處



後記
1) 餐廳環境



2) service喺好好的


點樣去???
1) 上中區電梯.........上1段.........見到威靈頓街嘅樓梯

2) 落到地下........轉左行
 



3) 行到去威靈頓街口..........轉左,對面見到有筷子記

4) 繼續向前行.........直至見到蓮香個corner

5) 望上面斜路..........過對面馬路 (小心車.......都幾密)就喺...........就喺間蘭桂坊酒店嘅對面




沒有留言:

張貼留言