2013年10月1日 星期二

野生"瓜子菜"湯

aug 26, 13...............喺街巿搵唔到新鮮霸王花..........反而佢介紹我1種野生"瓜子菜" (我都喺聽個音喺咁)...........我當然聽都未聽過............睇怕都唔喺成日有得賣..............功能話好去濕去熱清毒............所以我叫檔主教我點煲

材料 (1人)
-豬肉(多少隨意)
-野生"瓜子菜" (份量由檔主幫我決定)

 
steps
(1) 先將豬肉飛水

(2) 洗淨瓜子菜
(3) 當水滾後..............落晒全部材料..............先大火煲1/2 hr
(4) 之後改用細火煲多~1 hr
(5) 完成!



味道其實有點似溫順咗嘅野葛菜水咁.............所以較宜入口.............因我頂唔順野葛菜水陣味,飲唔到...........當然飲1次1/2次喺唔會體驗到其功效啦............不過叫做食過咁解啫

1 則留言:

  1. 個湯碗咁大,睇落好似揾三而粒排骨去煲咁,有啲寒酸喎。😆

    回覆刪除