2011年5月21日 星期六

龍景軒@中環 - 服務較為出色


地址 : 中環金融街8號四季酒店4樓
電話 : 3196 8880
消費 : $570/head (ie total $10,830)
整體評價 : fair(味道)與good(計埋服務同其他detail因素)之間 

may 11, 11.............今次輪到龍景軒嘅星局,有19人嚟dinner,攪手安排大家食咗 :

1) 小食
-每人1碟精緻嘅烤麩,不過並不是手meet的
-頂頭嘅木耳同紅蘿蔔片都滿有麻香味
-烤麩本身夠入味,有食大嫌鹹咗d,但我就覺得ok
-底下圍住嘅汁,是另外再煮的,小"杰"

2) 龍帶玉梨香 (hk$180/?粒)
-以前喺港x廳食過,好自然會比較吓
-我同另1食友都覺得港x廳好d,因為個外層炸醬沒有小硬,比較鬆薄,而且裡面嘅梨肉都比較多汁同帶有果甜味
-而且呢個嘅味道比較淡,1定要蘸淮鹽/檸檬汁提味先得

3) 蜜汁燒豬軟骨 (hk$180)
-好似骨嘅比例都幾大舊,而且都好似幾硬吓,唔算得上喺軟骨,所以我無咬開嚟食
-蜜味普通,肉質都唔鬆
-個人覺得麻麻

4) 吊燒炒齡鴿
-每人1/2隻,店方將1/2隻斬成3件
-肉真的嫩,肉質是有彈性的,調味唔重手,有肉鮮味,但都皮就唔多夠脆

5) 鮑粒焗釀焗螺 (hk$120)
-sorry第2張相有點out fpcus
-用枱巾包得好靚上枱
-個殼很燙熱,所以面頭焗得乾身,個葡汁幾香,增+個野味度
-裡面好足料,切到好碎,大致都喺螺肉粒,菇粒同肉碎
-要挖到最入,確保裡面都清晒先放手,好味

6) 龍景脆皮雞 (hk$420)
-肉嫩,但雞味好微薄
-伴碟嘅炸藕片,食友嘅舌頭好靈敏,食到有點油"益"味

7) 香甜芥辣骨 (hk$160)
-從掛醬嘅外表,而like佢1like
-個醬汁除咗有wasabi味(出,但唔會攻)之外,仲有甜味伴之
-專業食友其後講甜味+辣味喺好難做得好食

8) 錦繡玉荷包 (hk$240/4件)
-令我諗起石榴雞
-豆卜內,包住有唔同嘅蔬菜粒,似是全素來的
-最突出就喺菇味,應是啡黑色嘅羊肚菌喇

9) 紅燒澳洲和牛面肉 (hk$280)
-全晚最欣賞嘅1道菜
-厚切,炆得腍,但亦無失到肉質,有彈性
-調味得宜

10) 鮑汁花膠絲撈麵 (hk$240)
-個辦麵煮得微腍,如果挺身d/硬d會有口感好多
-個汁都幾鮮味
-真的食到又幼又短嘅花膠條

11) 美點雙輝
-味道正常,合格有餘
-我太快將全個酥放入口,見唔到喺咁餡,味道上有點蓮蓉味,但食友話好似喺棗蓉

12) 鮮奶甘筍酥 (hk$52/4件)
-每件其實喺的骰得好緊要
-皮極酥鬆,有工藝,不過敗筆在有油"益"味,咁樣就算有幾酥鬆都side咗
-牛奶滑且帶有點微羶

13) 楓葉奶皇酥 (hk$48/4件)
-很cute的外型
-入口還是暖熱,個皮有點厚度,但都喺酥鬆
-奶皇餡清香,甜度適中
 

後記
1) 枱上嘅花擺設

2) 3款醬 (豆瓣醬,素xo醬,辣椒豉油) + 刀叉

3) 服務真喺好好.........茶壺沒有放在枱上,全賴侍應前來斟添.........這方面佢哋真喺無殆慢到..........其他細節........最後專業食友走嚟我哋呢枱同我哋吹下水..........細談餐廳枱布同服務嘅細心.........見到枱布拖長到地其實喺西式高級餐廳嘅做法,中式餐廳通常都唔會用上2張枱布,其枱底是中空,可以望穿...........其次就喺侍應上菜,會先上比女士..........食友唔講我都無為意,體會唔到餐廳嘅用心

4) 用心出發點喺值得嘉許,不過味道還是最重要,細節喺要建基於有水準嘅味道上,才會錦上添花..........作為米芝蓮嘅3星食肆,我對佢嘅期望都好高,不過個別菜色食到有油"益"味都幾難講得過去

5) 初時抄錯地址,走咗去ifc添~~~~

沒有留言:

張貼留言