2011年5月8日 星期日

Farm Kitchen Vegi@尖沙咀 - 可以更好 (closed)

地址 : 尖沙咀金馬倫道33號The Cameron 2樓 
電話 : 2721 1800
website : www.vegihongkong.com
消費 : $280/head (ie total $560)
整體評價 : fair

apr 29, 11........2人嚟dinner buffet, 叫咗 :

1) 自助沙律杯
-自己喺bar枱挾,有番茄,車厘茄,麵包粒,西蘭花,椰菜花,粟米,青瓜,3色椒,沙律菜,菠菜,蛋片等
-醬汁有4款,我揀咗黑醋汁
-新鮮,不錯
-不過refill好似唔夠密

2) 薄切白肉魚伴香草芥末籽汁
-呢個魚配以微酸嘅汁好好味

3) 韓式吞拿魚牛油果他他伴鵪春蛋
-初時我仲擔心會辣,但1d辣意都無
-友人唔食生蛋,我就食晒隻鵪鶉蛋
-ok的

4) 8爪魚秋葵蟹籽冷製天使麵
-天使麵好有質感,因佢比1般嘅天使麵粗
-味道無嘜特別
 
5) 鱆紅魚柚子胡椒+3文魚露筍+薯仔沙律壽司
-鱆紅魚呈淺粉紅色,有光澤,又靚又好味
-反而條幼露筍微微有點老
-薯仔沙律也不錯呢,可能個人喜歡薯仔沙律啦

6) 吞拿魚牛油果壽司
-平凡

7) +洲卷
-普通

8) 炸吉列南瓜忌廉海蝦
-呢個都幾特別喎,南瓜同忌廉混成橙色醬1pat
-外炸得脆,入口都唔覺油膩

9) 辣味香蒜煙肉椰菜意粉
-友人"匹"咗d比我
-嘩入口就已經覺得好辣呀......食幾口就要飲吓水......友人見我食得好辛苦吓
-餘下的就要佢掃晒佢喇
-友人食得辣,所以覺得幾好味

10) 蒸雜菜+豬肉片
-除咗可以揀豬肉片外,仲有海鮮,煮豬腩肉,雞肉同白肉魚.........可惜友人1開口就話唔要豬腩肉,2 bad~~~
-豬肉片蒸老咗,所以有點乾
-底下嘅雜菜有南瓜,3色椒,粟米仔,粟米,椰菜,菇,紅蘿蔔,西蘭花,椰菜花
-伴隨嘅3種調味是最有特色,有日式麻醬,梅味鹽同柚子豉油

11) 日式綠茶意大利芝士蛋糕
-友人幾欣賞呢個
-但我就覺得普通因唔多覺有綠茶味
-基本上叫mascarpone芝士海綿蛋糕恰當d

12) 牛蒡朱古力蛋糕
-我喺朱古力狂熱份子,所以會鍾意呢個多d
-朱古力味濃,質地實在得多也夠軟,不過友人(唔鍾意食dark chocolate)就覺得有點硬,因佢benchmark上面嘅綠茶意大利芝士蛋糕

13) 燒南瓜布甸
-呢個味道都唔,幾有南瓜味,但質感唔喺幼滑嗰種style,

14) 甜蕃薯班戟
-呢個喺我嗰晚繼朱古力蛋糕之外,另1有點impress嘅甜品,1來出面好少食到蕃薯pancake啦
-鍾意喺佢嘅蕃薯餡,好幼滑,又有蕃薯味
-個皮就喺有點挺身嘅style,唔喺軟腍腍嗰款
-若非要試晒全個甜品list,我都會encore這個了

15) 紅茶雪芳蛋糕
-濕度不夠,有些微乾身,而紅茶味都唔多覺

16) 黑芝麻忌廉布甸
-未食前,搖吓個兜,個布甸動盪得好緊要
-所以好"希"吓,"匹"出嚟有點奶糊feel,友人分咗好多比我,佢自己食咗2啖已經話質感好怪,吃不下去
-芝麻味喺有的,不過唔濃因可能+咗好多忌廉啦
-我就覺得呢個好似唔多凝固咁,應喺失手之作,唔應該拎出嚟比客食
-結賬時,男侍應問我意見,我就話呢個布甸太水了


後記
1) 補祝友人happy bd~~~

2) 店內環境


3) 沙律bar


4) 現在有promotion,由原價$298/人 --> $250/人.........去到5月又會有另1個promotion..........估不到那晚人山人海...........據說貨源由以前嘅日本改成香港同紐西蘭


點樣去????
1) mtr尖沙咀站............b2出口

2) 向前行.........差唔多要行到街尾盡頭

沒有留言:

張貼留言