2011年5月26日 星期四

Opus Grill@中環 - 近期滿意的1餐 (closed)

closed

Opus Grill

 
地址 : 中環雲咸街33號LKF Tower7樓
電話 : 2526 2366
website : www.opusgrill.com
消費 : $308/head (ie total $925)
整體評價 : good與impressed之間 

may 21, 11, 3人來lunch,叫咗 :

1) bread basket (免費)
-有別於1般常見嘅款式
-有麥包同白包
-先食麥包,摸落仍暖熱,似喺自家做,因軟熟之餘,個密度都高,麥香明顯
-之後嘅白包,就+上黑,綠橄欖同香草,所以唔會單調,也是很軟熟



2) executive lunch set x 2 (@hk$198)
i) starters
a) cornflake crusted hokkaido scallops
-chorizo, sweet & sour onions, grilled corn puree
-帶子大隻,有溫和嘅鮮味,肉質不是爽彈嗰種
-洋蔥仔調味都不錯,而伴著的粟米puree很有粟米的香甜

b) sweet corn soup
-少"杰"身
-味道就好似樓上嘅corn puree嘅+水+忌廉版
-也是ok不俗

ii) mains
a) 6oz usda prime, swift, petit filet mignon (+hk$70)
-友人要了7成熟
-原來真喺好細舊,不過好厚身
-已經咁熟,但難得裡面嘅肉質沒有變"鞋"變乾/"un"
-但牛肉味就唔喺咁濃,外面所撒嘅鹽都多咗,所以外面都幾鹹吓
-串燒車厘茄好甜,亦食到grill香味
-薯條雖是配角,但廚房都沒有掉以輕心,炸得外脆內軟,外面撒咗d類似淮鹽嘅物體,難得
喺之後唔熱,都唔覺得油,又無腍晒
-那個銅兜仔好cute好靚,裡面嘅dressing,少少酸,但我食唔出喺咩嚟,不過1定唔喺芝士
-侍應好細心,上咗菜後,就即刻捧咗4款mustard出嚟比我哋揀,有英式,法式,mustard seed同另1款聽唔清楚

b) jb's pork rib
-steak fries, pickle coleslaw
-pork rib本身嘅食材有質素
-有3大截,很啖啖肉,亦有脂肪膏
-肉質是pork rib嚟講少見咁鬆,嫩,juicy,滑,所以好易離骨,個bbq sauce亦夠味,又唔過鹹,整體味道的確好味
-不過個煮法都同時食到嘅唔同,佢無烤到外表微脆,裡面嘅肉質喺鬆,但唔夠結實
-我哋每人只食到1截都覺得好充實,如果1個人要食晒佢,都要大胃口嘅人士先得
-因為3度主菜同1時間上枱,女侍應見我哋分緊牛柳,好主動來幫忙分咗個pork rib,因為佢話食物喺要趁熱...........真喺對佢嘅服務態度+10分先得.........我相信佢都應該好鍾意食嘢,佢完全可以掌握到我哋呢d為食人士嘅心態

iii) dessert x 2
-嗰日喺green tea pavlova
-很鬆脆,無諗過喺中空的,所以我用"匙羮"壓下時,就全個表面下陷
-所以個內結構相,唯有影友人嗰個
-綠茶味唔多食得出,但頂頭嘅cream好有奶香味
-個pavlova,入口即溶,甜度唔喺死甜,可以接受的
-碟上暗紅粒,就喺dried桑莓粒來的,甜中帶多微酸味
 
3) jb's chopped salad (hk$108)
-iceberg & romaine, artichoke & palm hearts, bacon, roquefort, chopped egg, onion, olives, semi dried tomato, capers, honey mustard dressing
-是很多材料刴碎,初時食得好開心,直至我食到佢.............roquefort cheese
-好勁好勁"so"味,很勁羊奶味,差點想吐出來
-回家上網check,原來喺blue cheese grade,唔怪之得啦,我食芝士嘅接受程度還未上到這個殿堂級
-extract自google : "is a sheep milk blue cheese from the south of France, and together with Bleu d'Auvergne, Stilton and Gorgonzola is one of the world's best-known blue cheeses"
-如果喺blue cheese嘅粉絲,呢個1定令佢哋thumbs up

4) opus lobster risotto (hk$160)
-browned butter and mascarpone
-食友嘅高度推崇喺我嚟呢度嘅主因之1
-端上枱時,已聞到蝦鮮味
-入口飯有點挺身,但唔會叫有咬口
-裡面食到有龍蝦肉,爽彈
-飯同青豆都好入龍蝦嘅鮮味
-食到龍蝦鮮味,食唔到燶味,鹹道適中 (因食龍蝦飯/飲龍蝦湯,都會好容易鹹味頗重)

5) the opus chocolate lava delight for 2 (hk$100)
-呢個都喺食友高度讚揚,亦是我嚟呢度嘅第2主因
-上枱時,佢嘅熱氣已散發出朱古力嘅香味了
-即時放低個pavlova先
-我今次呢個朱古力蛋糕嘅"流"度唔嚴重
-很濃朱古力味,甜味不重
-友人分好雪糕之後,我就左手揸雪糕,右手"匹"朱古力蛋糕,左1"羮",右1"羮"咁送入口........好忙呀~~~但好滿足..........hahaha
 

後記
1) 店內環境

2) sat lunch,呢度唔多客 

3) 近來比較忙,少了出外吃飯..............呢餐喺我近期食到滿意的 (食物+服務)........心情都變得愉快.........2位友人都滿意.........我都高興有嘴巴相近嘅食友.........簡直喺我嘅明燈~~~ 

4) 結帳時,侍應介紹逢星期4 lunch嘅promotin,女士嚟lunch (12noon - 2.30pm),可以+$40任食生蠔同飲香檳


點樣去???
1) 坐mtr中環站d1出口.............轉右

2) 過咗馬路.........行上呢條雲咸街斜路
 
3) 見到威靈頓街嘅路牌..........過咗呢條馬路,向藝穗會嘅方向上
 
4) 向上行........會經過鴻x酒家
 
5) 去到街口位 (corner有間wooloomxxxx嘅餐廳)........轉右入呢條街
 
6) 會見到大廈門口



2 則留言:

  1. 個心太軟唔太流真係可惜, 不過好在overall都算滿意~ BTW, 新出的green tea pavlova好得意好吸引呀!

    回覆刪除
  2. 真係好想呢間,主菜同甜品都好吸引

    回覆刪除