2011年5月17日 星期二

Fleur de Sel@銅鑼灣 - 法式crepe

地址 : 銅鑼灣富明街1號寶富大樓2樓J室
電話 : 2805 6678
消費 : $162 (ie total $485)
整體評價 : good 

may 07, 11...............3人來late lunch,叫咗 :

1) pear cider (hk$50)
-我問店員有咩cider,佢就介紹我現在有呢隻好特別嘅梨cider,話喺法國入口,香港只有佢哋1間有得飲
-所以叫來1杯
-沒有明顯嘅梨味,不過就無平時嘅apple cider咁甜,都好易入口


2) ice chocolate (hk$32)
-友人話麻麻哋

3) la toulouse (hk$92)
-smoke sausage, cheese, french mustard, onions
-佢嘅鹹crepe麵粉同甜crepe的1樣
-贊同1食家講佢嘅皮喺比較薄,切落去都feel到邊位喺脆的
-toulouse腸都幾粗吓,亦幾有肉質,唔喺腍嗰種,煙燻味不重,但鹹味都強
-而個焦糖洋蔥都好味,幫洋蔥粒添上微微甜意
-另1食到嘅喺溫和嘅芥末味,所以令到個薄餅很具個性
-因太餓了,好快我就ko咗我share嗰份

4) french day promotion (hk$138)
-這是為5月法國節而設計嘅set
i) rose 
-友人話呢個rose唔多好飲
 
ii) galette pissaladaliere
-anchovies, olives, tomatoes, caramelized onion, garlic
-初時問個外籍chef有d咩,佢用好簡單嘅中文講"呢度,呢度",即刻走入去攞本magazine嘅鱔稿出嚟,咁大家就明白晒
-銀魚柳仔小小哋,都啱架喇,因都鹹吓
-友人喜歡呢個多d

5) crepe a la banane et au caramel beurre sale (hk$60)
-banana with caramel and salted butter sauce
-自從喺灣仔嘅la crepxxxx食過焦糖+埋鹽味牛油sauce後,10分like,所以要叫番1個嚟試吓
-這是1個好classic的法式甜crepe
-有焦糖味,但個鹽味弱咗些少
-不過,全個連埋香蕉,都好好味
-但友人就嫌呢個太甜,我就覺得好ok,因焦糖sauce嘅本質就是要那份香甜







6) la poire (hk$65)
-caramelized pear, vanilla ice cream and chocolate sauce
-梨沒有煮到好腍,也不是好甜,難得沒有+到我唔鍾意嘅玉桂味
-味道無問題,但特別就唔講得





後記
1) 補祝友人生日快樂

2) 入口通道有點酒窖feel.........我哋近窗嘅table


3) 在香港不容易食到brittany style嘅法式crepe.........自從中環soho嗰間接咗之後.........我等到頸到長............上年先開咗2間 - fleur de sel同灣仔嘅la crepxxxx............而我就好鍾意好鍾意食呢樣嘢
 
4) 好自然我就會將2者比較吓
i) 先講顏色,以前soho嗰間嘅鹹crepe會好深啡色,因+咗小麥粉(buckwheat)........所以la crepxxxx嘅出品似乎較面善熟悉.........當然啦,我唔知邊個先叫正宗d............

ii) 以前la crepxxxx嘅皮喺厚d d,但望番其他食家最近嘅食評,好似佢都薄咗........所以大家都應該差唔多厚薄.............

iii) salted butter sauce,la crepxxxx做到份微鹹味出嚟

iv) 不過若論製作時間,咁fleur de sel就會贏10條街......10多mins左右就得喇.......又或者fleur de sel細間d,客量無咁多........以前2次去la crepxxxx,都要等上45mins先出到1塊(唔知宜家會否改善到)



點樣去???
1) 位處於波斯富街其1條橫街..........對面喺香河越南舖.........喺tissot嘅個路口轉入.........行前幾步就喺






3 則留言:

  1. Guess u have tried all crepe restaurant in HK. Hee

    回覆刪除
  2. 你覺得邊款最藉得試架 ?

    回覆刪除
  3. Farming Cherrie8/21/2012 9:33 下午

    係咪得crepes 架咋/>

    回覆刪除