2011年5月12日 星期四

食友gathering

may 02, 11..........去了食友家gathering..........不過我又是遲來.........真不好意思,每次都是遲來..........我帶咗個無麵粉朱古力蛋糕上去............不過所有食友都已經full load了..........佢哋比我睇番所食過嘅嘢...........真喺無得頂嘅多,hahaha

客氣嘅食友,留咗件conrad嘅蛋糕比我,又有1/2個菠蘿包,天鴻嘅燒鵝,金記嘅叉燒等..............

之後大家教我玩呢個card game

最後去dinner前就試咗食友請的awfully chocxxxxx朱古力磚

又帶咗2款零食走

2 則留言: