2011年5月3日 星期二

溫馨小食@坪洲 - 淺遊坪洲

溫馨小食
 
地址 : 坪洲 (沿住碼頭,向匯豐方向,請問吓街坊)
消費 : $55/head (ie total $217)
整體評價 : fair與good之間 (因計埋價$$$$因素) 

apr 25, 11去完ritz carlton之後,返到中環就坐船去坪洲...........1個我咁大個女都未去過嘅離島...........從食友嘅blog知道有呢間泰菜........連openrice都無登記........唯有問街坊.........街坊話順路.........帶埋我哋去到附近.........佢就入咗匯豐.........4人共叫咗 :

1) 青檸梳打 x 2 (@hk$12)
-真喺梳打水,所以1點甜味也沒有

2) 龍眼冰 x 2 (@hk$12)
-聽友人講甜咗d

3) 椰汁咖喱豬 (hk$30)
-雖然叫咗少辣,但對我嚟講,都食到辣意,不能勁食
-咖喱普通香啦

4) 炸蝦餅 (hk$35)
-有4大件,平時慣常都喺3件
-都彈牙,不錯

5) 沙爹串燒 x 2 (@hk$32)
-每份4串
-雞,豬各1份
-豬肉好味d,因入味d,本身已淋上椰汁,不過還是喜歡蘸附上嘅沙爹醬,有花生香,即時惹味好多

6) 炒什菜 (hk$22)
-有很多款唔同嘅蔬菜,又惹味,無炒腍晒,不過就油咗少少

7) 白飯 x 3 (@hk$6)


後記
1) 這裡沒有環境, 只喺茶餐廳格局

2) 街坊好好人........1路帶我行去,仲介紹我晚上去西灣橋(希望無記錯)........可以望到迪迪尼嘅煙花...........而且仲話有好多返中環嘅單身ol住喺坪洲
 
3) 咁啱遇上天后誕........又同天后同1班船離開坪洲
 
4) 可以留意吓有幾多人接手舞過瑞獸

5) 隻瑞獸只喺送天后像上船.........之後佢就折返,無1齊搭船
 
6) 1到步就搵館子.........之後又睇咗好1陣舞瑞獸..........其實都無時間喺坪洲行返個圈就走了
 
7) 船上嘆友人歐遊嘅手信
 
8) 番到中環.........我哋又邁向下1個目標 - "發現灣"...........無幾耐,我哋就發現做咗1件極度"士焦拔"嘅事.........頂~~~~真喺又side $$$$$又side時間.......但友人安慰說,如果唔喺咁,又點會見到瑞獸送天后像上船呢~~~~



3 則留言:

  1. 坪洲有船去

    回覆刪除
  2. 咁日聽妳講完,都覺得好好笑

    回覆刪除
  3. 坪洲係一處好鄉村的漁村..... 五知自己講咩TIM !
    小時侯常去, 因麻麻住那裏, 所以都似陳相識 !

    回覆刪除