2009年12月22日 星期二

Mazazu Crepe@銅鑼灣 - 可以1食

moved

地址 : 銅鑼灣告士打道280號世貿中心P303舖
電話 : 2890 6038
消費 : $58/head
總店 : 日本
整體評價 : fair與good之間

weekend睇完鱔稿,立心nov 30, 09 ot完後嚟食 :

1) 抹茶紅豆白玉 (hk$33)
-諗咗好耐先揀到,因太多選擇,有成54款
-未嚟前,諗住食鹹味,但見到咁多甜味嘅選擇後,就改變咗主意
-店員即刻話要等大約5分鐘因白玉即叫即整
-薄餅個頂好飽滿,中間有粒白玉子同3pat紅豆蓉作點綴
-好多cream,喺小挺身,很rich嘅cream,幾驚食到尾都咁勁cream
-個皮軟熟,唔喺烤到小脆身嗰種,個人覺得個皮軟咗少少,配埋個cream,紅豆蓉又軟,好似層次上單調咗d
-白玉子暖暖哋,軟滑,紅豆蓉唔太甜,抹茶味唔多
-整體不差

2) 牧場牛奶軟雪糕 (hk$25)
-店員以為我出去埋單,其實我喺去買多杯軟雪糕呢..........hahaha
-1心為哈蜜瓜味而嚟,不過已經轉咗為巨蜂味,個人無嘜興趣
-所以叫個牛奶原味
-但唔知喺咪心理作用,食落有巨蜂嘅香甜味
-我食咗幾啖都仲有巨蜂嘅影子,問過店員,佢話唔會喎,後來佢話可能喺濃牛奶嘅濃香,不過我還是覺得喺果香味,唔知喺咪我心理作用定喺我味覺失調喇............hehe
-雪糕質地都小挺,有黏度,唔會好易溶
-有機會等我再去食多1次引証1吓~~~~
-waffle cone會貴$3,如果要威化cone就$22得喇
   

後記
1) 店內環境

2) 世貿夜晚個場都幾靜..........佢個舖位又唔近扶手電梯,都幾不利.............再+上同1層,但近扶手電梯口有間同類嘅日式crepe舖.........真替佢擔心...........其實商場無理由同1層租比2間同類型嘅食肆...........位置唔好嗰間好難生存 

3) 服務不錯...........佢會有推介 

4) 今天公司"掠"咗1個junior嘅同事,算喺完結咗今浪~~~估唔到lay off除咗$$$$要到數外..........人頭數都要到............少咗隻飯腳添~~~~~.........希望佢快d搵到份好工~~~亦因為掠完人..........聞說明年不用再放無薪假 


點樣去???
1) 銅鑼灣世貿,應該唔洗教啦!!

沒有留言:

張貼留言