2009年12月24日 星期四

信得過@灣仔 - 對辦肥豬膶


地址 : 灣仔謝斐道98-102號仁文大廈地下4及5號舖(近盧押道)
電話 : 2143 6626
消費 : $60/head (ie total $120)
整體評價 : good

dec 04 , 09,ot完來dinner,叫咗 :

1) 時菜黃沙豬膶湯米線 (hk$40)
-上枱時見都有成5片大大塊的豬膶,仲幾厚切添,比我想像中多
-先飲個湯,無"押"味,唔鹹,調味自然,不過相對個米線就會無嘜味,呢餐後都無味精反應
-咬落豬膶度,明顯爽口,有點脆添,絶對無煮老到,好滑
-我唔知黃沙膶喺咪咁,但就肯定個豬膶好有質素,而個大廚嘅功力都唔差
-有幾舊中間會有點筋..........不過應該喺正常的
-1路食,1路諗.........如果豬膶之前可以比酒醃吓,增添份酒香會否更出色呢?




後記
1) 店內其他推介


 

8 則留言:

  1. 信唔過! 豬潤未熟,好易有寄生蟲。 不過若果你想藉此減肥另計!

    回覆刪除
  2. 唔知乜係黃沙潤,總之唔鍾意食硬掘掘果種!

    回覆刪除
  3. 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)12/24/2009 9:59 下午

    黃沙膶是指壞了,生病了的豬潤   應是金黃色的, 這只是正常的豬潤吧?! 但也很肥美呢~

    回覆刪除
  4. 早期我都聽過話黃沙膶係發燒豬既豬潤,好似係倪匡講既,跟著又有食評家話黃沙膶唔係病豬潤,誰是誰非,不如你下次行開豬肉襠幫口問o下?

    回覆刪除
  5. 聖誔快樂呀!!! 食多D好野啦喂.......

    回覆刪除
  6. 你個食友劏豬o架? 麻煩你幫我問埋佢“豬 dum 兜” 係豬既邊一 part 呀,唔該! Wish you a Merry Christmas too!

    回覆刪除